קיליאן אמבפה נמצא בספק לחצי הגמר נגד בלגיה

אמבפה
אמבפה | AFP

על פי דיווחים בצרפת, כוכבה הצעיר של הטריקולור סובל מכאבים בגבו אך בצוות המקצועי מנסים להכשירו ואופטימיים לגבי שיתופו: "הבלגים התאמנו לקראתו, לא נאכזב אותם" מטווידי צפוי לחזור ל-11 על חשבון טוליסו

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת נמצאת בהכנות אחרונות לקראת אחד ממשחקיה החשובים בשנים האחרונות, חצי הגמר הערב (שלישי) נגד נבחרת בלגיה המלהיבה. על פי דיווחים בלאקיפ הצרפתי, מה שמעסיק יותר מכל את הצוות המקצועי הוא כשירותו של כוכבה הצעיר של הנבחרת, קיליאן אמבפה. חלוצה של פאריס סן ז'רמן סובל מכאבים בגבו, מה שמטיל בספק את שיתופו הערב.

אמבפה קיבל מספר טיפולים מהצוות הרפואי בראשותו של ז'אן-איב ונאדבלה, שעובד עם הנבחרת. עוד עולה כי אמבפה במוטיבציית שיא לקראת המשחק באיצטדיון בסנט פטרסבורג בו כבש צמד בניצחון על 1:3 על רוסיה במשחק ידידות שנערך בין הקבוצות בחודש מארס האחרון. באותו משחק, תופקד אמבפה כחלוץ מרכזי, אך לאורך הטורניר שיחק באגף ימין ובמידה ויהיה כשיר צפוי לעלות בתפקיד זה גם הערב. בנבחרת יעשו הכל כדי להכשירו ולא רוצים לעלות בדעתם מצב בו יחסרו את השחקן: " יכולותיו ידועות לכל ואפילו הבלגים יתאמנו לקראתו, הוא בוודאי לא יאכזב אותם".

עוד בנבחרת, דידייה דשאן טרם שיחק עם אותם 11 בשני משחקים רצופים וגם היום צפויים שינויים שבלז מטווידי יחזור להרכב על חשבון קורנטן טוליסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי