רק רשת: "הארי קיין? גרסה עלובה של פיטר קראוץ'"

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

בקרואטיה עוקצים את הקפטן האנגלי לפני חצי הגמר. וגם: האנגלים משתעשעים באימון, שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר קרא לסמפאולי מונגולואיד, מפגש הפסגה בין הנרי לעמאשה והאם דילן דמראווי בדרך לשדים האדומים?

(גודל טקסט)
17:00: נבחרת קרואטיה עורכת הכירות עם השחקנים המקועקעים
נבחרת קרואטיה משלימה את הכנותיה לקראת חצי גמר המונדיאל נגד אנגליה מחר, בחשבון הטוויטר הרשמי חשפו מעט מהקעקועים של שחקני הנבחרת.

Meet some of the #WorldCup semifinalists' tattoos (1/2) ⬇️#CRO#Vatrenipic.twitter.com/QkpUqle1z0

— HNS | CFF (@HNS_CFF) July 10, 2018

15:00: כשוויאם עמאשה פגש את תיירי הנרי

חלוץ הפועל חדרה בעונה החולפת, וויאם עמאשה, נמצא ברוסיה לחצי גמר המונדיאל והגשים חלום אישי כשפגש את החלוץ האגדי של נבחרת צרפת ועוזר המאמן של בלגיה בהווה, תיירי הנרי.


 

A dream come true. So intelligent guy like he used to play ⚽️⚽️1️⃣4️⃣ @thierryhenry . #respect #kinghenry #legend

A post shared by Wiam Amasha (@wiamamasha) on



14:30: השחקן שחסר לנבחרת בלגיה
השדים האדומים הגיעו כבר לחצי הגמר ויפגשו הערב את צרפת, אך במנהלת הליגות יודעים מה חסר להם כדי ללכת עד הסוף.


 

מה לא נאמר על הבלגי הזה… הדעות חלוקות, אבל הציניקנים חגגו. אמרו שלא ברור למה לקחו אותו, שהוא לא מתאים, שאין לו יכולת. "מה לעזאזל "המיוחד" מוצא בו?!" צחקו על התסרוקת שלו, הרימו גבה כשהחתימו אותו על חוזה חדש. אבל דווקא במעמד כזה חשוב, כולנו יודעים מי השחקן שנבחרת בלגיה צריכה – דילן דמראווי, אלא מי.

A post shared by מנהלת הליגות לכדורגל בישראל (@ipfl_football) on



14:00: נבחרת שלושת האריות והתרנגולות
שחקני אנגליה התאמנו באימון הבוקר לקראת המשחק נגד קרואטיה בין השאר עם תרנגולים מגומי בצבעים שונים. הם רצו איתן ביד, מסרו אחד לשני והשתוללו איתן. הצהובונים נהנו מהרעיון ואמרו שהם מקווים שהשחקנים לא יפחדו במשחק מול קרואטיה כמו תרנגולות.

Well, that's one way to warm up for a training session… #threelionspic.twitter.com/Dsp5fkjsab

— England (@England) 10 ביולי 2018

13:20: "הארי קיין? גרסה עלובה של פיטר קראוץ'"
יום לפני שייפגשו בחצי גמר המונדיאל הקרואטים מנסים לפגוע באנגלים מבחינה פסיכולוגית. ובעיתון "24 סאטה" כונה את הקפטן הארי קיין "חלוץ איטי" והעלתה התהייה איך הוא בכלל מלך השערים של המונדיאל. בנוסף צויין שקיין שיחק ב-2015 באליפות אירופה עד 21 מול קרואטיה בעיר וינקוביצ'ה והרשמים של העיתון היו: "הוא לא ידע אז איך להשיג את הכדור והיום הוא מלך השערים של הגביע העולמי? איך דבר כזה קורה בכלל?". העיתונאי שכתב את הידיעה אמר: "ראיתי אותו ואמרתי לעצמי 'לגבוה הזה אין מושג בכדורגל. הוא גרסה עלובה של פיטר קראוץ'".


U Vinkovcima nije znao primiti loptu, sad je kapetan Engleske https://t.co/CtBsrV3mtNpic.twitter.com/4cAXQLCDtx

— 24sata (@24sata_HR) 9 ביולי 2018

13:00: שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר כינה את סמפאולי "מונגולואיד"
קלאודיו בורגי, שסומן בשנות השמונים כאחד מכוכבי ארגנטינה הגדולים, אבל לבסוף לא נכלל בנבחרת שזכתה ב-1986, השתתף בתוכנית טלוויזיה בארגנטינה וכינה את מאמן ארגנטינה חורחה סמפאולי "מונגולואיד". הוא אמר: "המאמן טוען שהוא רואה 120 קטעי וידאו ביום ואני אומר שצריך לזרוק אותו כי הוא מונוגולואיד". רבים בארגנטינה לא ראו בעין יפה את דבריו של בורגי שכינה את המאמן והתייחס לתסמונת דאון. בורגי אמר: "הוא לא נורמלי. מי יכול לראות 120 קלטות וידאו ביום. אולי הוא התכוון שהם ערוכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי