קיין: זה כואב. מנדז'וקיץ': מה שקרה פה זה נס ופלא

נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה | Gettyimages

חלוץ נבחרת אנגליה התקשה להסתיר את אכזבתו אחרי ההפסד 2:1 לקרואטיה בהארכה: "ננסה שוב בעוד שנתיים". דאליץ: "לא מתכוונים לעצור". סאות'גייט: "קרדיט לשחקנים". כובש שער הניצחון: "נלחמנו כמו אריות". התגובות

(גודל טקסט)
התגובות
זלטקו דאליץ' הקרואטי לא הצליח לעצור את התרגשותו: "השחקנים שלי לא נורמליים, הם עשו את כל זה. שיחקנו פנטסטי, נלחמנו, אני מודה לכולם. אם אלוהים ירצה, נזכה בתואר ביום ראשון מול צרפת. אנחנו עדיין במוסקבה ולא מתכוונים לעצור".


הארי קיין המאוכזב: "זה כואב, אבל אנחנו צריכים לחזור הביתה עם ראש מורם. עשינו דרך פנטסטית, הגענו הרבה יותר רחוק ממה שכולם חשבו ואנחנו צריכים ללמוד ממה שהיה כאן. רצינו לזכות, אבל נצטרך לנסות שוב באליפות אירופה בעוד שנתיים".


גארת' סאות'גייט אמן נבחרת אנגליה: "שיחקנו מצוין במחצית הראשונה והיינו יכולים לכבוש את השני. לא הצלחנו להתמודד עם הבלאגן במחצית השנייה. מגיע המון קרדיט לשחקנים שהיו טובים בהארכה ורצו מאוד לנצח. העידוד של הקהל שלנו היה מדהים, אני לא יכול לבקש יותר מזה".




גיבור בקרואטיה. מריו מנדז'וקיץ' חוגג את שער הניצחון (Gettyimaghes)


כובש שער הניצחון בדקה ה-109 מריו מנדז'וקיץ': "זה נס. זה פלא. דבר כמו שקרה כאן היום יכול לקרות רק לנבחרות גדולות. אני לא מעכל את המ שקרה פה. אני אוהב משחקים גדלים ודואג להרים את הרמה במעמדים כאלה. נלחמנו כמו אריות וזה מה שנעשה גם במשחק הגמר".


איבן פרישיץ' חגג: "זה היה משחק מאוד קשה, כולנו ידענו מה נמצא על הפרק ועד כמה המשחק הזה חשוב עבור העם הקרואטי. התחלנו קצת פחות טוב, אבל הוכחנו אופי בדיוק כמו בשני המשחקים הקודמים בשלב הנוק-אאוט. לפני עשרים שנה, שקרואטיה סיימה במקום השלישי במונדיאל 1998, צפיתי במשחק במקום בו גדלתי עם החולצה של הנבחרת והייתי רק יכול לחלום להבקיע שער כל כך חשוב שיעזור למדינה שלי להגיע לגמר המונדיאל".



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי