"מסי הבהיר לסמפאולי שהוא רוצה שחקנים טובים יותר בהרכב"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

בתקשורת הארגנטינאית נחשפו פרטים חדשים על מעורבות הכוכב בניהול הנבחרת: "היה מסוכסך עם עוזר המאמן, שהעיר לו באחד האימונים". מראדונה: "ארגנטינה לא תתאושש עד שלא יתנו את המפתחות לשחקני העבר הגדולים שלה"

(גודל טקסט)

בעיתון הארגנטיני "קלארין" נחשפו היום (שישי) פרטים חדשים על ההשפעה שהיתה לליאו מסי על חורחה סמפאולי במונדיאל האחרון. לפי העיתון, מסי ועוזרו של סמפאולי סבסטיאן בקאססה לא הסתדרו במיוחד. באחד האימונים של נבחרת ארגנטינה במרץ האחרון, לאחר שמסי ביצע תרגיל באימון, העוזר של סמפאולי נגע בכתפו בעדינות ואמר לו: "אולי תעשה את זה אחרת ליאו. זה לא היה טוב". לדברי העיתון מסי כעס על ההערה ושוחח עם מאמן הנבחרת ודאג שהעוזר לא יחזור על אותה ביקורת פעם שנייה. "אני מבקש שזה לא יחזור".

בעיתון גם נכתב כי אחרי משחק נבחרת בו שותפו הבלם פדריקו פאסיו והקשר ג'ובאני לו סלסו, מסי הבהיר לסמפאולי שהמשחק שלהם לא מספיק טוב והוא רוצה שחקנים טובים יותר בהרכב. בסופו של דבר סלסטו אכן לא שיחק דקה במונדיאל ופאסיו רק 45 דקות.

רק דייגו מראדונה, בתוכנית הטלוויזיה שלו, המשיך להגן על מסי ואמר בתוכנית אתמול: "הם נתנו את הכדור למסי ורצו שהוא יעשה הכל, אבל כשהוא מסר את הכדורים לאנסו פרס או לואקס ביגליה, הם החזירו את הכדורים הכי גרועים. ארגנטינה לא תתאושש עד שלא יתנו את המפתחות לשחקני העבר הגדולים שלה".

סמפאולי. השחקנים שמסי דיבר עליהם בקושי שותפו (AFP)
סמפאולי. השחקנים שמסי דיבר עליהם בקושי שותפו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי