רק רשת: לותר מתיאוס כבר יודע מי יזכה בכדור הזהב

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

קפטן גרמניה לשעבר מאמין שמודריץ' או אמבפה יזכו בתואר הנכסף. וגם: התשלום שהמועדונים הגדולים יקבלו מפיפ"א, מוריניו מהמר, מה יהיה מענק הזכייה של קרואטיה וצפו בכל ההנפות של הגביע. כל העדכונים לקראת הגמר

(גודל טקסט)

16:35 בופון עם הופעת בכורה שירצה לשכוח
השוער החדש של פאריס סן ז'רמן ערך הופעת בכורה עגומה עבורו. אומנם הקבוצה שיחקה בהרכב חסר לחלוטין, אבל עדיין כללה את אלן ראביו ואת חסה רודריגס . פ.ס.ז' הפסידה לשמבלי מהליגה השלישית 4:2 והמאמן תומאס טוכל ראה את השוער האיטלקי גורם לפנדל חמש דקות משריקת הפתיחה. הקבוצה מהליגה השלישית אפילו הובילה 0:4 עד הדקה ה-85. תומאס טוכל עלה הרכב צעיר במיוחד ואחד השחקנים שיקבל את ההזדמנות היה החלוץ האמריקאי בן 18 טימוטי וואה הבן של ג'ורג' וואה היום נשיא ליבריה.


C'est terminé ! Paris s'incline face à @FCCOISE (2️⃣4️⃣) pic.twitter.com/B9WJ2rl5kb

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) July 15, 2018


15:15: העם הקרואטי בטירוף
רגע לפני שנבחרתם תעלה לגמר ההיסטורי במוסקבה, הקרואטים לא יכולים לעצור את ההתרגשות ויעיד על כך הסרטון הבא:


Croatia right now… pic.twitter.com/WpbozbgRR6

— Mosleh (@baddiemakhet) July 15, 2018

14:45: צפו בכל הנפות הגביע
עדיין לא ברור אם מי שיניף את הגביע הערב יהיה לוקה מודריץ' או הוגו לוריס, אך הטוויטר הרשמי של גביע העולם פרסם סרטון עם כל הנפות הגביע אי פעם.


@FrenchTeam or @HNS_CFF?

Who will be next to lift the #WorldCup Trophy? pic.twitter.com/qZtsNXJ2T3

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) July 15, 2018

14:30: חדרי ההלבשה כבר מוכנים
נבחרת צרפת העלתה לחשבון האינסטגרם את התמונות הבאות: "חדר ההלבשה האחרון של הטורניר. כולם מאוחדים!".


Le dernier vestiaire de la compétition. Tous ensemble ! #FRACRO#FiersdetreBleus#FRApic.twitter.com/qFZ4W5MKmX

— Equipe de France (@equipedefrance) July 15, 2018

14:15: שחקנים לא ניהלו מסע ומתן על גובה הבונוס על העלייה לגמר

שחקני קרואטיה לא ניהלו מו"מ על גובה הבונוס שיקבלו מנשיא ההתאחדות דאבור שוקר. לפי פרסום ב"אס" קרואטיה תכניס לקופתה 34 מיליון יורו אם תזכה במונדיאל וגם אם תסיים סגנית יהיו רווחים גבוהים, אבל כוכבי הנבחרת החליטו מראש לא לדון בבונוסים שמצפים להם בטענה שהם רוצים להתרכז לחלוטין במשחקים בגביע העולמי. 

 


13:40: בצרפת ובקרואטיה עורכים הכנות לקראת הגמר

בשתי המדינות נערכות הכנות ענקיות לקראת משחק הגמר. בפאריס יגיעו לפאן זון המרכזי 90 אלף צופים. בזאגרב צפויים להגיע מאה אלף קרואטים לכיכר המרכזית בעיר. 


בפאריס מתכוננים לגמר (AFP)
בפאריס מתכוננים לגמר (AFP)


13:00 התשלום של פיפ"א למועדונים 

פיפ"א תשלם על כל שחקן ששיחק במונדיאל 7200 יורו ליום, כך שלפי חישוב של "רדיו מונטה קרלו" פאריס סן ז'רמן תקבל פיצוי של 3.3 מיליון יורו, מנצ'סטר סיטי ששלחה 16 שחקנים למונדיאל ותקבל 4.5 מיליון יורו, ריאל מדריד וצ'לסי יקבלו 4 מיליון יורו כל אחת.


12:30 קאקא מחזיק אצבעות לקרואטיה, פירס לצרפת
כדורגלן העבר הצרפתי רובר פירס התייחס לגמר: "זה יהיה נפלא אם ננצח. נעשה היסטוריה וזה יהיה שינוי מאזן הכוחות בכדורגל העולמי. צרפת שוב תהיה המעצמה שהיא ראויה להיות". כוכב ברזיל בעבר קאקה מחזיק אצבעות לקרואטיה: "צרפת הרשימה אותי, אבל לוקה מודריץ' הוא כמו רקדן באולם הריקודים. הוא מראה כמה קל לשחק כדורגל, אבל זה קשה מאוד לעשות את מה שהוא עושה. הוא זכה בארבע אליפויות אירופה ועכשיו האו בגמר המונדיאל וזה אומר הרבה". 


12:00 מודריץ' או אמבפה יזכו בכדור הזהב
שיאן ההופעות במשחקי המונדיאל, לותר מתיאוס כתב ב"סאן": "שימו לב שזה המונדיאל בו הכל משתנה ומפתיע. האם תהיה לכך גם השפעה על הגמר ? צרפת פיבוריטית, אבל שוב זה מונדיאל של הפתעות. יש לגמר הזה את כל המרכיבים להיות משחק מרתק עם דרמות מטורפות. בעשור האחרון כדור הזהב התחלק בין כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, אבל אני חושב שבסוף המשחק יהיה זוכה חדש. לוקה מודריץ' או קיליאן אמבפה. מי שיזכה בטורניר גם ייקח את התחרות הזאת". 
 
האם אמבפה יהיה השחקן הצעיר ביותר שזוכה בכדור הזהב ? (Gettyimages)

האם אמבפה יהיה השחקן הצעיר ביותר שזוכה בכדור הזהב ? (Gettyimages)

 

11:00 הפיבוריטית של מוריניו בגמר
ז'וזה מוריניו שמשמש כפרשן של משחקי המונדיאל לטלוויזיה הרוסית מהמר על צרפת כזוכה עם כוכבית גדולה. "צרפת פייבוריטית, אבל קרואטיה יכולה לזכות. כמו תמיד אין פיבוריטיות אמיתיות בגמר. צריך לנצח את המשחק הזה. כל נבחרת צריכה לעלות עם ההרגשה שהיא צריכה לעבור את המשחק הזה". לגבי קרואטיה אמר: "יש לה דור מופלא. מודריץ', מנדז'וקיץ', פרישיץ'. יש לה סיכוי לנצח. אני מניח שככל שהמשחק יתקדם יהיו להם סיכוייה יפתחו, אבל יש לה רוח קרב בלתי רגילה".


מורניו הולך על צרפת אך הוא לא פוסל זכייה קרואטית (AFP)
מוריניו הולך על צרפת, אך לא פוסל זכייה קרואטית (AFP)


10:45 בקרואטיה מתלבטים לגבי עמדת המגן השמאלי
בקרואטיה דיווחו הבוקר שזלטקו דאליץ' מתלבט בקשר לעמדה אחת בהרכב, המגן יוסיפ פיבאריץ' עשוי לשחק על חשבון איבן סטריניץ' שעדיין סוחב פציעה. ההחלטה סופית תהיה לפני המשחק. איבן פרישיץ' שהיה ספק לגבי הכללתו בהרכב ישחק. בצרפת ישחק ההרכב שפתח מול בלגיה.



10:30 
יש לצרפת דור נפלא וזה עכשיו או לעולם לא
העיתון "לאקיפ" ביקש שכוכב המזל בשמיים יאיר פניו לנבחרת: "זה קשה לא להאמין בנבחרת הזאת שתצליח למרות היריבה האיכותית. מדינה שלמה ניצבת מאחורי דידיה דשאן וקיליאן אמבפה, אבל ניצבת מולה נבחרת מגובשת, עם כוח רצון עז להצליח ושיש לה מקורות כוח בלתי נגמרים. זה יכול להיות אחד הימים היפים שלנו בכדורגל וזה גם יהיה היום הכי ארוך שלנו". דידיה דשאן אמר: "יש פה דור נפלא וזה עכשיו או לעולם לא".  


RT lequipe "Télécharger le journal https://t.co/yPvuviF6f7
Lire la numérique https://t.co/Ej5bAAf37kpic.twitter.com/Y05MiesaRm"

— Michel Olivier YOMI (@Michel_Yomi) July 14, 2018

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי