לפני וראטי והזאר: טראורה הצעיר הוא הדריבליסט היעיל בעולם

אדאמה טראורה
אדאמה טראורה | Gettyiamges

שחקנה בן ה-21 של מידלסברו כיכב בראש הדירוג, אך נתוניו מעט משקרים לאור תפוקתו הדלה

(גודל טקסט)

מי הדריבליסט הטוב בעולם? ליאו מסי? רונאלדו? לא ממש, לפחות לא לפי המרכז העולמי ללימודי ספורט שנתן את התואר לשחקנה בן ה-21 של מידלסברו, אדאמה טראורה. החישוב כולל חילוק של מספר ניסיונות הדריבלים חלקי אחוזי ההצלחה שלהם, מה שאיפשר להם לבדוק עד כמה הדריבלים מוצלחים, הן מבחינת כמות והן מבחינת איכות.

 

טראורה עשה העונה 194 דריבלים, מתוכם 135.8 (70%) מוצלחים. במקום השני ניצב אדן הזאר שעשה 169 דריבלים, מתוכם 126.75 מוצלחים (75). את השלישייה המובילה סוגר שחקנה של באסטייה, אלן סיינט מקסימין שהציג 138.88 מתוך 217 דריבלים (64%). מי שמוביל את טבלת הניסיונות לדריבלים הוא ניימאר עם 269 ניסיונות, ואחריו נמצא וילפריד זאהה עם 231.


מצד שני, הזאר מצא העונה את הרשת 14 שערים והוסיף חמישה בישולים בפרמייר-ליג ולמשל זאהה מקריסטל פאלאס רק בליגה עם שישה שערים ותשעה בישולים. לאדאמה טראורה בישול יחיד ואפס שערים.

 

בראש רשימת השחקנים עם אחוז הדריבלים המוצלחים הגבוה ביותר עומד וויליאן סיפריאן, שחקנה של ניס עם 87% הצלחה, אחריו ניצב שחקנה של פאריס סן ז'רמן, מרקו וראטי עם 86%. אחוז ההצלחה הגבוהה ביותר להצלחה עם מעל למאה דריבלים שייך לשחקנה של צ'לסי, אדן הזאר (75%).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי