דאולופאו: שמח לחזור, זו בושה שלא קיבלתי הזדמנות לפני כן

ג'רארד דאלופאו
ג'רארד דאלופאו | צילום : GettyImages

הקשר חוזר הביתה ויקבל הזדמנות מחודשת. הקטאלונים חשפו את חולצת המשחק החדשה כשחברת הקניות היפנית, ראקוטן, תחליף את קטאר איירווייס

(גודל טקסט)
ג'רארד דאלופאו חווה אמש (שישי) ערב מעורב ברגשות. מצד אחד, נבחרתו של הקשר הספרדי הפסידה בגמר אליפות אירופה עד גיל 21 לגרמניה, אך לעומת זאת השחקן היה נרגש מכך שהוא חוזר לקבוצה בה גדל – ברצלונה.


דאולופאו סיפר על החזרה המשמחת לקאמפ נואו: "אני שמח לחזור הביתה. זו בושה שלא קיבלתי הזדמנות בקבוצה הבוגרת לפני כן, ועכשיו זהו הקאמבק שלי". הקשר חשף את הציפיות שלו לעונה הקרובה: "האמת שכבר ידעתי במהלך העונה שאחזור לברצלונהץ אני שאפתן ורוצה לשחק עם הטובים ביותר. אני בטוח שאצליח".



ברצלונה וחברת "ראקוטן" היפנית החלו היום באופן רשמי את שיתוף הפעולה ביניהן, כשהמועדון הקטאלוני הציג את החולצה עם נותנת החסות החדשה לעונה הבאה. החברה היפנית תהיה הספונסרית הראשית החדשה של הבלאוגרנה בארבע עונות הקרובות, כשישנה אפשרות להארכת החוזה בשנה נוספת. כזכור, העסקה בין ראשי ברצלונה וראשי ראקוטן נסגרה בדצמבר 2016, כשהקטאלונים יקבלו 55 מיליון יורו לעונה.


ראקוטן היא חברת קניות אינטרנטית מהמובילות בעולם, ונוסדה ביפן ב-1997. היפנים יחליפו את "קטאר ארווייס" כנותנת החסות הראשית של ברצלונה, אך שיתוף הפעולה בין הקטאלונים לקטארים לא נגמר, כשראשי המועדון מנסים להגיע להסכם חדש עם חברת התעופה. שאיפתם של ראשי בארסה והקטארים להגיע להסכם מסחרי חדש, שיגרום לקטאר איירווייס להיות חברת התעופה הרשמית של ברצלונה. 


The Rakuten sponsorship deal with FC Barcelona takes effect as of today https://t.co/CXKGq6xPtOpic.twitter.com/VRse7GAZ5h

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 1, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי