"רוצים להיות הראשונים שעוצרים את הפועל ת"א"

שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א | דני מרון

בבית"ר תל אביב/רמלה מוכנים לדרבי של הלאומית (שלישי, 19:00). כל הכרטיסים למשחק אזלו, לאוהדים האדומים יהיה יתרון ביציע. טקס ייערך לזכרו של לוניה דבורין

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות השפיעה בליגה הלאומית רק על בית"ר תל אביב/רמלה והפועל תל אביב, הראשונה עקב שמאמנה עמיר תורג'מן נמנה על צוות נבחרת ישראל ואילו לאדומים יש נציגים בנבחרת הצעירה, ומחר (שלישי, 19:00) הן ייפגשו למשחק ההשלמה מהמחזור השלישי.

כל הכרטיסים למשחק כבר אזלו, 1,300 נמכרו במחיר אחיד של 50 שקלים, כאשר ביציעים יהיה רוב לאדומים שייהנו מכ-800 אוהדים. ב-24 השעות האחרונות עוד נעשה ניסיון להפשיר כ-600 כרטיסים נוספים, אולם המשטרה סירבה. כ-100 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר.

בבית"ר תל אביב/רמלה, שמעדה במחזור האחרון וסיימה ב-1:1 מול קטמון, ייעדר דור ג'אן שהורחק. בקבוצה אמרו לקראת ההתמודדות: "אנחנו רוצים להיות הראשונים שיעצרו את הפועל תל אביב". 

בתוך כך, היום פרסם תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף כי איציק ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב, יועמד לדין לאחר שנכנס במחצית המשחק מול מכבי הרצליה לחדר השופטים וצעק על אסעד ג'בארין: "אני אדאג שאתה לא תשפוט את הפועל תל אביב".


ייעצרו דווקא בדרבי התל-אביבי של הליגה הלאומית? (דני מרון)

לפני המשחק תערוך קבוצת בית"ר ת"א/רמלה טקס הוקרה לאריה (לוניה) דבורין ז"ל לציון 100 שנים להולדתו ב–1917. לוניה דבורין היה בין אלו שהקימו את בית"ר תל אביב ב-1934 ועבר לשחק בשורותיה ממכבי תל אביב. לאחר שפרש ב-1951 היה מאמן בית"ר תל אביב במספר קדנציות ובין השאר העלה כמאמן את בית"ר ירושלים לליגה העליונה. למשפחת דבורין יוענק ע"י חבר ההנהלה מאיר קינן חולצה ממוסגרת עם המספר 3, בה שיחק לוניה דבורין וכיתוב המציין 100 שנים להולדתו.


לוניה דבורין (עומד ראשון משמאל). 100 שנים להולדתו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי