עושים שוק: בופון יחתום לשנתיים בפ.ס.ז', טרי יעזוב את אסטון וילה

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

השוער שנפרד מיובנטוס על סף חתימה בצרפת, הבלם האנגלי יעזוב אחרי עונה בלבד וגם: יונייטד צפויה להודיע על רכש חדש, אגוארו רוצה לחזור לאתלטיקו, יונייטד במו"מ על בייל והאם שוער ברצלונה יחליף את קאריוס?

(גודל טקסט)
אחרי שאירופה נרגעה מגמר ליגת האלופות ומשחקי ההכנה הראשונים לקראת המונדיאל כבר נפתחו, גם שוק ההעברות צובר תאוצה. בכל רחבי היבשת מעבירים הילוך, גם בידיעה שבמהלך המונדיאל צפויה רגיעה, ולפנינו ימים מעניינים במיוחד. ספורט1 עם כל ההעברות והשמועות.


רשמי
* אסטון וילה הודיע היום רשמית שהבלם הוותיק ג'ון טרי יעזוב את הקבוצה, שנה בלבד אחרי שהגיע אליה מצ'לסי.


Club statement: John Terry update…

https://t.co/hqCPdzCBbo#AVFCpic.twitter.com/tXh06Ucbya

— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) May 30, 2018

* סטיבן סקריבסקי, שכבש בעונה החולפת 14 שערים באוניון ברלין, חתם לשלוש שנים בשאלקה


* פיורנטינה הודיעה על מימוש האופציה, כך שלמעשה היא רכשה את שחקן ההגנה שהושאל אליה מבטיס, חרמן פצלה.

ESERCITATO IL DIRITTO DI RISCATTO DI PEZZELLAhttps://t.co/B5j7gufbHapic.twitter.com/DU3Z72XPUB

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) May 30, 2018

שמועות
*אחרי מספר ימים של רגיעה בנושא, שוב עולים הדיווחים על כך שג'אנלואיג'י בופון יצטרף לפאריס סן ז'רמן. פורסם היום כי סיכם לשנתיים ושההודעה הרשמית תתפרסם בקרוב. הוא ישתכר שמונה מיליון יורו בכל עונה.


* מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד לצרף את המגן הימני הפורטוגלי דיוגו דאלוט מפורטו. השחקן בן ה-19 יירכש תמורת 20 מיליון יורו וכבר שלח רמז ראשון, כשהסיר את התואר: "שחקן פורטו" מחשבון האינסטגרם שלו. בפורטוגל אף טוענים שהודעה רשמית תהיה עוד היום.


* אתלטיקו מדריד רוצה להחזיר את סרחיו אגוארו לשורותיה והשחקן מעוניין לשוב לשתף פעולה עם צ'ולו סימאונה, כך על פי "אס". אגוארו בן ה-29 עזב את אתלטיקו לסיטי לפני שבע שנים. בעבר ציין שיסיים את הקריירה באינדפנדיינטה. פפ גווארדיולה התייחס לאחרונה לעתידו של החלוץ וטען שהוא יישאר בסיטי כל זמן שיחפוץ.



אגוארו ומסי הלילה במדי ארגנטינה. קון ישוב למדריד? (Gettyimages)


* על פי "אס", מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 140 מיליון יורו על גארת' בייל. טוטנהאם ירדה מהפרק, באיירן מינכן מעוניינת בוולשי, אך לא יכולה להתקרב לסכומים שריאל דורשת.


* אחרי אודריוסולה, ריאל בעקבות שחקן הגנה נוסף. על פי "מארקה" הבלאנקוס יפעילו את סעיף השחרור של בלם אתלטיקו חוסה חימנס שעומד על 60 מיליון יורו ויצרפו את השחקן האורוגוואי. 


* לא רק רונאלדו. מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל רוצה להתאחד מחדש עם עוסמאן דמבלה, במקרה שאחד מכוכבי הקבוצה יימכר. בארסה כבר הודיעה שהשחקן לא למכירה, אך תשקול אם תגיע הצעה אסטרונומית. 


* "ספורט" הקטלאני טוען: ג'ורדי אלבה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אך השחקן מעוניין להמשיך בברצלונה. מי שכן עשוי לעשות את הדרך מברצלונה לאנגליה הוא הבלם מרלון סנטוס שבמגעים עם ווסטהאם.



ג'ורדי אלבה. מבוקש באנגליה (AFP)


* רומא ממשיכה להתנגד למכירת אליסון לליברפול והציבה תג מחיר מפלצתי של 90 מיליון יורו. בינתיים, שם חדש התווסף לרשימת המועמדים של קלופ: יספר סילסן מברצלונה. האחרונה דורשת לקבל את סעיף השחרור בגובה 60 מיליון יורו.


* שחקני הרכש הראשונים של אונאי אמרי יהיו סוקרטיס, סטפן ליכטשטיינר וצ'גלאר סויונצ'ו. "דיילי מירור" מדווח שהתותחנים יסגרו את שלוש העסקאות לפני המונדיאל.


* מאורו איקרדי לאן? אחרי הדיווחים על טרייד אפשרי עם יובנטוס, באיטליה טוענים שהחלוץ יהיה הרכש הראשון של מאוריציו סארי בצ'לסי. הבלוז יפעילו את סעיף השחרור שעומד על 100 מיליון יורו.



איקרדי. סעיף השחרור שלו יופעל? (Gettyimages)


* נשיא ולנסיה רמז על עזיבה אפשרית של האיטלקי סימונה זאזה. החלוץ מבוקש במילאן ובטורינו.


* לאציו קרובה להחתים את הולגר בדשטובר (29) כמחליפו של סטפן דה פריי שעובר לאינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי