רק רשת: מדי הנבחרת החדשים, אלכס פרגוסון מדבר לראשונה

ישראל
ישראל | ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל חתמה הסכם חסות עם המלבישה הגרמנית פומה והשיקה את מדי הנבחרת החדשים בהשראת הנבחרת שעלתה למונדיאל במקסיקו 1970, המנג'ר הסקוטי מודה לאוהדים. וגם: כוכבי ליברפול פוגשים את ג'יימס בונד

(גודל טקסט)

16:30 פרגוסון בסרטון ראשון לאחר האירוע המוחי
מנצ'סטר יונייטד העלתה סרטון של של סר אלכס פרגוסון שבו הוא מדבר לראשונה מאז האירוע המוחי שעבר לפני כחודשיים וחצי. המנג'ר הסקוטי האגדי אמר בווידאו: "אני מודה בשמי ובשם משפחתי לכל הצוות הרפואי שטיפל בי ולכל האיחולים שקיבלתי מאוהדי הקבוצה ברחבי כל העולם. אני אגיע לאצטדיון הביתי בעונה הבאה ומאחל המון בהצלחה לז'וזה מוריניו ולשחקניו". אנחנו יכולים לאחל שנמשיך לראות את פרגי במגרשים ושאירוע דומה לא יחזור על עצמו.


Sir Alex speaking for the first time since his brain haemorrhage in May. Fantastic news ❤️ #MUFCpic.twitter.com/tvzWb1JKfW

— Manchester United (@ManUtds_News) 26 ביולי 2018
 

14:30 אנטוניו ולנסיה יחמיץ את פתיחת העונה של יונייטד‎
ז'וזה מוריניו התלונן לפני המשחק מול מילאן שאין לו מספיק שחקנים במחנה האימונים הנוכחי בלוס אנג'לס. ועכשיו הוא יאלץ להתמודד עם שחקן אחד פחות, לאחר פציעתו של מגן הקבוצה, אנטוניו ולנסיה, בתיקו 0:0 נגד סן חוסה ארת'קוויק. לפי דיווחים האקוודורי הבינלאומי עלול להחמיץ את פתיחת העונה של יונייטד. ולנסיה סובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר למשחק הראשון ב-10 באוגוסט נגד לסטר. כמו כן, גם מגן הרכש דייגו דאלוט שהגיע פצוע לקבוצתו של מוריניו יחמיץ פתיחת העונה את העונה גם הוא.


14:00 מאנה וסלאח פוגשים את ג'יימס בונד
סאדיו מאנה ומוחמד סלאח פגשו בלוס אנג'לס את ג'יימס בונד או נכון יותר השחקן שמגלם אותו, דניאל קרייג שבנוסף לכך הוא גם אוהד הקבוצה. השחקן הבריטי פגש את השניים שכבשו בניצחון על מנצ'סטר סיטי 1:2 בגביע האלופות. גם ג'יימס מילנר ואלברטו מורנו הגיעו כדי לראות את השחקן שכיכב בארבעה סרטי בונד.



Bond meets the boys. pic.twitter.com/PL7qh6LOpy

— Liverpool FC (@LFC) 26 ביולי 2018


13:00: המספר החדש של אמבפה
רבים חשבו שקיליאן אמבפה יהיה יורשו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, והוא אכן ישחק עם חולצה מספר 7 בעונה הבאה, אך יעשה זאת במדי פאריס סן ז'רמן. מי שנבחר לשחקן הצעיר של המונדיאל לבש את חולצה מספר 29 מאז הגיע לקבוצה אשתקד, וכעת יקבל את המספר שהיה שייך לפניו ללוקאס מורה.

 

#K7LIANpic.twitter.com/hsZKzJVW6W

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) July 26, 2018

 

12:30: רייט-פיליפס חוגג מאה שעריים בסטייל
החלוץ האנגלי ברדלי רייט-פיליפס, שמוכר יותר כאחיו של שון ששיחק בצ'לסי ובנו של החלוץ איאן רייט, חגג את שערו ה-100 בקבוצת ניו יורק רד בולס בדרך יצירתית במיוחד.


Celebrating goal No. in style

(via @NewYorkRedBulls) pic.twitter.com/N2aOTZ2qt1

— Bleacher Report (@BleacherReport) July 26, 2018

 

11:30: מדים חדשים לנבחרת ישראל
אז מנהל מקצועי ומאמן עוד לנבחרת ישראל, אבל בכל הקשור למדים הלאומים, מצבנו קצת יותר טוב. הבוקר, (חמישי) השיקה הנבחרת את המדים החדשים שלה במסגרת הסכם התקשרות לארבע שנים עם חברת דלתא, היבואנית הבלעדית של מותג הספורט הגרמני המוביל PUMA. במסגרת ההסכם, פומה תספק לכל נבחרות ישראל בכדורגל את הציוד הנדרש ובכלל זה: מדים רשמיים למשחקים, מדים וביגוד לאימונים, נעליים וכל ציוד רשמי של הנבחרות השונות. פומה עבדה על עיצוב מיוחד של מדי נבחרות ישראל בכדורגל, כשהקונספט החדש של המדים הוא עיצוב עם ניחוח רטרו למדים של נבחרת ישראל האגדית של מונדיאל מקסיקו 1970.



חמד, עמוס ופרץ משיקים את מדי הנבחרת החדשים (ההתאחדות לכדורגל)


11:55: אדיל רמי מסתבך
בלם מארסיי ונבחרת צרפת, אדיל רמי, מואשם בסקסיזם. אלוף העולם הטרי, מעורב בשערורייה באינסטגרם. קבוצתו הצרפתית מארסיי הודיעה בטוויטר שתפגוש למשחק אימון את בטיס הספרדית כשכתבה: "זאת תהיה גאווה לפגוש את הקבוצה הראשונה של סביליה!". הבלם, ששיחק בעבר ביריבה המושבעת סביליה, הגיב באינסטגרם: "ציוץ של נחמדות, אבל שקרי לחלוטין. בטוח שאישה כתבה את זה", הוסיף ראמי בהומור, שלא התקבל כלל בברכה ברשתות החברתיות.



(אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי