ואלוורדה: וידאל לוחם שיוסיף לנו כוח ואנרגיה בקישור

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ברצלונה, רשמי

מאמן ברצלונה התייחס לקשר החדש שלו, שנרכש בסכום כולל של 22 מיליון יורו: " הוא נותן את הכל במגרש ומשדר את רוח הלחימה לשאר הקבוצה". לפי "מונדו דפורטיבו", הצ'ילאני היה הדרך של בארסה לנקום באינטר

(גודל טקסט)
ארתורו וידאל הוא רשמית שחקן ברצלונה. כך הודיעה אמש (שישי) האלופה הספרדית שתשלם עליו 19 מיליון יורו, בנוסף לעוד שלושה מיליון יורו בסעיפים משתנים. ב"מונדו ספורטיבו נכתב שהרכישה היא מעין נקמה באינטר, שרצתה גם היא את קשר נבחרת צ'ילה. כזכור, הנראזורי צירפו בהשאלה את קשר ברצלונה ראפיניה והתחייבו לשלם עליו 35 מיליון יורו בנוסף לעוד שלושה מיליון יורו בסעיפים משתנים אם יגיעו לליגת האלופות, אך בסופו של דבר הקבוצה האיטלקית הפרה את ההסכם.


בבארסה מרוצים במיוחד מהחתימה. לא רק שהקבוצה הצליחה לחזק את הקישור אחרי חזרתו של פאוליניו לסין, היא גם העבירה מסר לכל קבוצה שלא תעמוד בעתיד בהסכמים איתה. ראפיניה שיחק טוב באינטר והיה לו תפקיד חשוב בכך שהקבוצה חזרה לליגת האלופות, אבל בסיום העונה הוא חזר לבארסה כשאינטר טענה שאין לה כסף, אבל החתימה את ראג'ה נאינגולן. כעת ייתכן שהיא תרצה שוב את הקשר הברזילאי, אבל תצטרך לשלם עליו לא מעט. אגב, הגעתו של וידאל לקטלוניה לא סותמת את הגולל על צירופו של אדריאן ראביו, במקרה שהדבר יתאפשר.


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התייחס להגעת וידאל במסיבת העיתונאים לפני המשחק בגביע האלופות מול מילאן: "הוא נראה כמו לוחם וייתן לנו כוח בקישור. וידאל שחקן שיוסיף לנו אנרגיה בקישור ויש לו ניסיון ואיכות. הוא שיחק לא מעט בכל קבוצה בה היה. הוא מאוד אגרסיבי ואנחנו מקווים שיתרום המון. יש לו פרופיל שונה, כמו שהיה לפאוליניו, ואנחנו מקווים שייתן לנו המון. הוא נותן את הכל במגרש ומשדר את רוח הלחימה הזאת לשאר הקבוצה".


️ "ARTHUR VIDAL SIGNED"@kingarturo23 arrives at Barça for 19M + 3M in variables in will sign for 3 seasons, only thing missing is the medical tests #fcblive#WelcomeVidalpic.twitter.com/HwCGQlueZy

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 3 באוגוסט 2018

התרומה המצופה מהצ'ילאני: "אנחנו רוצים שחקן שיעזור לנו בטווח הקצר והארוך. כרגע מדובר על הסופרקאפ הספרדי. נראה מתי הוא יגיע, אבל מקווים שיוכל לשחק כבר אז".


אם שיטת המשחק תשתנה בגלל וידאל: "גם בשנה שעברה היו הרבה דיבורי על כך כשפאוליניו הגיע. זה נכון שיש שחקנים שמראים את הסגנון שלך כמו ארתור, אבל יש כאלה שרק מעשירים אותו. אריק אבידל היה כזה למשל".


אם ראפיניה יישאר או יעזוב: "הוא עשה בינתיים מחנה אימונים טוב. נראה מה יהיה. בשנה שעברה הוא היה פצוע ולא יכול היה לשחק. אני צריך לראות מה הוא חושב ומה המועדון חושב. אם לא יהיו יותר רכישות בקישור? אני רק המאמן ואין לי את המפתחות לפתוח או לסגור דלתות. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחקים".


אם יאספר סילסן יישאר או יעזוב: "הוא ישחק נגד מילאן. אני מאמין שיישאר. הוא שוער מצוין ואנחנו מרוצים ממנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי