חלון ההעברות: אלברו מוראטה על סף מעבר לאתלטיקו מדריד

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

באנגליה טוענים כי החלוץ הסכים לעבור והחל משא ומתן בין צ'לסי לקולצ'ונרוס. וגם: רוברטסון האריך חוזה בליברפול, יונייטד השיגה את יובה ופ.ס.ז' במירוץ להחתמת כישרון בן 16 והיגוואין יעבור בדיקות בלונדון

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* מהיכן זה הגיע בדיוק? ריבאלדו, כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר בן ה-46, מונה למנהל המקצועי של שאבב מוחאמדיה המרוקאית. מדובר בקבוצה בליגה השלישית של מרוקו, ובדף הפייסבוק שלה נכתב שריבאלדו יהיה גם מאמן הקבוצה מהעונה הבאה. ריבאלדו פרש מכדורגל פעיל ב-2014.


* הבלם הטוניסאי הבינלאומי יוהאן בנלואן עבר מלסטר לנוטינגהאם פורסט שמשחקת בצ'מפיונשיפ.


✍️ Benalouane joins The Reds!#NFFC are delighted to announce the signing of Tunisian international defender Yohan Benalouane.https://t.co/4QOpnz5IjT

— Nottingham Forest FC (@NFFC) 18 בינואר 2019


* אנדי רוברטסון האריך את חוזהו בליברפול לחמש שנים נוספות. יורגן קלופ אמר עליו: "הוא אולי מגלזגו, אבל יש לו את כל התכונות להיות שחקן אמיתי של ליברפול".


✍️ pic.twitter.com/SCDJlKYpXF

— Liverpool FC (@LFC) 17 בינואר 2019


שמועות
* המומחה לכדורגל הספרדי של "סקאי ספורט" גילאם בלאגה טוען כי אלברו מוראטה הסכים לעבור מצ'לסי לאתלטיקו מדריד וכעת מתנהל מו"מ בין המעודנים בו ייקבעו סכומים וכן העברת אחד מהשחקנים הבאים – ג'לסון מרטינז או ניקולה קליניץ'.


* בטיס רוצה לקבל מלייפציג בהשאלה את החלוץ מתיאוס קוניה בן 19.


* יובנטוס רוצה להחתים את אמרסון פאלמיירי, מגן צ'לסי ששיחק רק שני משחקים העונה תחת מאוריציו סארי. הוא עשוי לעבור בעיסקת גונסלו היגוואין.


מוראטה. הסכים לעבור לספרד (Gettyimages)
מוראטה. הסכים לעבור לספרד (Gettyimages)


* גונסלו היגוואין צפוי לעבור מחר (שבת) בדיקות רפואיות לפני שהוא מצטרף לצ'לסי, שתשלם על השאלתו בשנה הראשונה 9 מיליון ליש"ט. שכרו יהיה כ-170 אלף ליש"ט לשבוע.


* צ'לסי מנסה להשאיר את קאלום הודסון-אודוי בכל מחיר בקבוצה, ומציעה לו שכר גבוה מאוד לגילו – 70 אלף ליש"ט לשבוע. באיירן מינכן מציעה עליו 35 מיליון ליש"ט ואם לא יסכים לחתום על חוזה חדש בקבוצה הוא כנראה יעבור לבאיירן.


* אשלי קול, המגן הוותיק, עשוי לחזור לשחק באנגליה בדרבי קאונטי אותה מאמן פראנק למפארד ששיחק איתו בצ'לסי. קול בן ה-38 שחקן חופשי לאחר שסיים חוזהו בלוס אנג'לס גאלקסי בה הרוויח 5,000 ליש"ט לשבוע. מאז שהסתיימו משחקי ה-MLS הוא שמר על כושר ויכול לחזור לשחק מיידית.


אשלי קול ופרנק למפארד בימי צ'לסי העליזים. יחזרו לשתף פעולה? (Gettyimages)
אשלי קול ופרנק למפארד בימי צ'לסי העליזים. יחזרו לשתף פעולה? (Gettyimages)


* טוטנהאם מחפשת חלוץ בשל פציעת הארי קיין, ומעוניינת במלקום מברצלונה. התרנגולים מעדיפים עסקת השאלה עם אופציית רכישה עתידית, אלופת ספרד דורשת 44 מיליון יורו, כך על פי "אינדיפנדנט". אם לא תצליח לצרף את הברזילאי, תעבור טוטנהאם לאופציה הבאה – אנטוניו סנאבריה מבטיס. גם שמו של ג'וזפה רוסי, שחקן חופשי כרגע, הוזכר כפיתרון לטווח המיידי.


* מנצ'סטר יונייטד הקדימה את יובנטוס ופאריס סן ז'רמן והחתימה את נואם אמרן, חלוץ אמייה בן ה-16. היא תשלם עליו 90 אלף ליש"ט בלבד.


* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שארסנל על סף החתמתו של דניס סוארס. התותחנים ישלמו 2 מיליון יורו על שאילתו של השחקן ו-20 מיליון נוספים בקיץ כדי לרכוש אותו.


* חלוץ גנואה כשישטוף פיונטק כמעט סגור במילאן, ואם העיסקה לא תיסגר שוקלים שם להחתים את מישי באטשואי מצ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי