צ'יצ'ה: "לא אוהב את התוצאה", ניימאר: "נצטרך להשתפר"

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | Gettyimages

ברזיל אכזבה ב-1:1 נגד פנמה ומאמנה הודה: "שיחקנו רע, מתחת לציפיות שלי, אבל זה בסדר לשלב הזה של העונה". הכוכב הגדול צפה מיציעי הדראגאו בפורטו: "זה נורא לעודד אותם ולא לשחק". וגם: על מיליטאו וקוטיניו

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה רשמה הפסד מביך מבחינתה ביום שישי כשספגה 3:1 במדריד מוונצואלה, אבל גם בנבחרת ברזיל הדברים לא נראים טוב מדי. למרות רצף ניצחונות כלל לא משכנע, אתמול בפורטוגל הסלסאו נפרדו ב-1:1 חלש נגד פנמה –  מה שגם הוביל את אלפי הצופים ברדאגאו בפורטו לשרוק בוז.


מאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'ה, טען שהיו חסרים לנבחרת שחקנים שהיו יכולים ללחוץ מהאגפים כמו ויניסיוס ג'וניור שזומן לנבחרת, אבל נפצע ולא נכלל בסגל בסופו של דבר, וכמובן הכוכב הגדול ניימאר. בברזיל לא התרשמו ממשחק הנבחרת ושחקן העבר והפרשן וולטר קסגרנדה אמר: "הנבחרת שיחקה בלי הרוח של ברזיל. רק קאסמירו, לוקאס פאקטה, ארתור ורישארליסון סיפקו את הרמה הנדרשת". אגב, צ'יצ'ה אישר שוויניסיוס ג'וניור עשוי להיות חלק מהקופה אמריקה בברזיל בקיץ, על אף שרק ישוב מפציעה זמן קצר לפני כן.


עוד אמר צ'יצ'ה: "אני לא אוהב את התוצאה, אבל בשלב הזה של העונה זו תוצאה די נורמלית. במחצית הראשונה שיחקנו רע, מתחת לציפיות שלי. המחצית השנייה הייתה טובה יותר". על כך שברזיל כבשה רק ארבעה שערים בארבעה משחקים אחרונים הוסיף המאמן: "חייבים לשחק יותר יצירתי בקישור. שיחקנו לראשונה עם קאסמירו, פאקטה, קוטיניו וארתור והם צריכים ללמוד זה את זה. ממוצע הגיל של ברזיל שעלה למגרש היה 25.3. אנחנו עכשיו בשלב של הצערת הנבחרת".


Centro teledirigido de Casemiro y Paquetá logra anotar el primer gol del partido

#BrasilPanamahttps://t.co/K8tLGjve9rpic.twitter.com/iN09Gn8U5r

— DAZN España (@DAZN_ES) 23 במרץ 2019


על הבעיות של קוטיניו: "הוא שחקן שיצר ציפיות גדולות וכעת הוא צריך להתמודד עם זה. הוא יודע שהוא יכול לתת יותר מעצמו". 


ניימאר נכח באצטדיון, אך ישב ביציע ואמר בסיום: "לראות את המשחק מהיציע זה דבר נוראי. גם לעודד אותם זה נוראי (צוחק, י.ז). אתה פשוט רוצה לשחק. לא רצינו את התוצאה הזאת, אבל זו רק תחילת העבודה. אם נרצה להצליח בקופה אמריקה נצטרך לשחק הרבה יותר טוב, אבל לפחות אנחנו מתחילים להכיר זה את זה".


קאסמירו, שהיה ממצטייני המשחק, בירך בסיום את הבלם אדר מיליטאו, שפתח בהרכב ובעונה הבאה יצטרף אליו גם בבלאנקוס: "חצי מאירופה רצתה אותו. הוא יזכה לשחק בקבוצה הכי טובה בעולם בשנה הבאה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי