דיווח: בורחה איגלסיאס עשוי לחבור למואנס דאבור בהתקפת סביליה

בורחה איגלסיאס
בורחה איגלסיאס | Alex Caparros / Stringer

וויסאם בן ידר צפוי לעזוב את האנדלוסים, שממשיכים בכל הכוח בחיפושים אחר מחליפו. חלוץ אספניול, לו סעיף שחרור על סך 28 מיליון יורו, מועמד מוביל להצטרף

(גודל טקסט)

סביליה ממשיכה לחפש חלוץ מרכזי נוסף לצד מואנס דאבור ומוניר אל-חדאדי ואחרי ששמו של באס דוסט מספורטינג ליסבון ירד מהפרק, האנדלוסים הולכים בכל הכוח על בורחה איגלסיאס מאספניול.

סעיף השחרור של איגלסיאס בן ה-26 עומד על 28 מיליון יורו, סכום אותו המנהל המקצועי מונצ'י והמאמן ז'ולן לופטגי בהחלט מוכנים לשלם, אולם החלוץ שהבקיע אשתקד 17 שערי ליגה מעורר עניין רב גם אצל מספר קבוצות מהפרמיירליג והוא צפוי להכריע בקרוב לגבי עתידו.

מי שכאמור רוצה לעזוב את סביליה הוא מלך שערי הקבוצה, וויסאם בן ידר, שהודה: "כדי לראות כמה רחוק אני יכול לקחת את הקריירה שלי, אני צריך לשחק ברמות הגבוהות ביותר, במועדונים הגדולים ביותר, לצד שחקנים מהטופ העולמי ואני חושב שעכשיו זה הזמן הנכון עבורי".


החיפושים אחר מחליפו נמשכים. וויסאם בן ידר (Gettyimages)

כמו במקרה של איגלסיאס, סעיף השחרור של בן ידר (40 מיליון יורו) נמוך במיוחד ובסביליה מודעים לכך שאחת הקבוצות גדולות עשויה להשקיע את הסכום ולרכוש בקרוב את החלוץ.

מי שעשוי למצוא את עצמו בתפקיד בכיר משציפה, זאת אם בן ידר אכן יעזוב, הוא דאבור, שחתם בסביליה בחודש ינואר האחרון. אחרי סיום דרכו של אנדרה סילבה המושאל, מצבת החלוצים המרכזיים של לופטגי מורכבת בשלב זה מחלוץ נבחרת ישראל, מוניר וכאמור בן ידר ששואף לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי