מאטה יאריך חוזה ביונייטד, ליברפול פנתה לקוליבאלי

קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי | Gettyimages

העברות: באנגליה פורסם שקלופ מעוניין להפוך את הסנגלי של נאפולי לבלם היקר בעולם, בצרפת טוענים שודגלאס קוסטה רוצה לעזוב את יובנטוס ולעבור לפ.ס.ז', הספרדי ימשיך במנצ'סטר והאם מולר בדרך לסין בחוזה עתק?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
רשמי
איברהים אפלאי, הקשר ההולנדי בן ה-33, חזר הביתה לפ.ס.וו איינדהובן בשורותיה חתם לעונה אחת. ההולנדי, ששיחק בעבר בברצלונה, סיים את חוזהו בסטוק בחודש ינואר ומאז נותר ללא קבוצה, נרגש לחזור: "זה אדיר מבחינתי לקבל הזדמנות כזו לאחר התקופה האחרונה בה חוויתי נסיגה גדולה. ביליתי כאן 15 שנה, אני מכיר את המועדון הזה ואוהב אותו". אפלאי זכה עם הקבוצה בארבע אליפויות רצופות בין 2004 ו-2008.


* אלסנדרו נסטה מונה רשמית למאמנה של פרוזינונה שירדה העונה לליגה האיטלקית השנייה. בלם העבר הגדול חתם בקבוצה לשנתיים ויוצג רשמית מחר במסיבת העיתונאים.



* בירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ החליטה לפטר את המאמן גארי מונק אחרי שנה בתפקיד.


* סטיבן ג'רארד ממשיך לחזק את ריינג'רס בשחקני ליברפול. אחרי שעשה זאת בקיץ שעבר, עתה סוכם על שאילתו של שיי אוג'ו בן ה-21, שלמעשה בארבע השנים האחרונות מושאל מדי עונה ואת 2018/19 בילה בריימס הצרפתית והתקשה להתאקלם.




שמועות
* האם תומאס מולר בדרך לליגה הסינית? העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי פרסם שקשר באיירן מינכן קיבל הצעה שתהפוך אותו למשתכר הרביעי בעולם, אחרי מסי, כריסטיאנו וניימאר – שם הקבוצה לא פורסם, אבל היא מוכנה לשלם לו 25 מיליון יורו לעונה


* ברחבי הממלכה מדווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד הגיעה עם חואן מאטה לסיכום על הארכת חוזהו לשלוש שנים נוספות. מאטה בן ה-31 הוזכר לאורך הקיץ כמועמד לברצלונה, אבל הצדדים הגיעו כעת לסיכום על הארכת החוזה, כנראה לשלוש שנים או לכל הפחות שנתיים עם אופציה. כזכור, מאטה הגיע מצ'לסי ב-2014 תמורת 37 מיליון ליש"ט ומאז כבש 45 שערים ב-218 הופעות.


* ליברפול השלימה עם העובדה שהבלם מתיאס דה ליכט כבר לא יצטרף והשם החדש שעלה באנפילד הוא בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי הסנגלי, שמנצ'סטר יונייטד כבר ניסתה לצרפו ונתקלה בסירוב מצד האיטלקים לנוכח תג המחיר הגבוה שהוצב – 110 מיליון ליש"ט. עם זאת, לפי הדיווח ב"דיילי אקספרס", ליברפול מוכנה לשלם את סכום העתק וכבר שוחחה עם סוכנו פאלי רמאדני. אם יעבור, יהפוך לבלם היקר ביותר בעולם וישאיר אבק למי שעשוי להיות חברו למרכז ההגנה, וירג'יל ואן דייק.


* לטענת "פראנס פוטבול", דוגלאס קוסטה מעוניין לעזוב את יובנטוס ומי שנחשבת למועמדת מובילה לצרפו היא פריז סן ז'רמן. המנהל המקצועי לאונרדו, שנכתב שמעריך את הקשר מאוד, צפוי לטוס לאיטליה בניסיון לצרף את הברזילאי, שחוזהו בגברת הזקנה יסתיים בקיץ 2022.



דוגלאס קוסטה. רוצה לעזוב את יובנטוס (AFP)


* לאחרונה פורסם שבאיירן מינכן מעוניינת לצרף את גארת' בייל בהשאלה. סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, התראיין ל-ESPN ואמר: "זה שקר, זה לא קרוב אפילו". מי שכן עשוי להצטרף הוא בלם סלטיק ונבחרת סקוטלנד עד גיל 17, ליאם מוריסון בן ה-16.


* ב"לה פריסיאן" הצרפתי דווח הבוקר שפריז סן ז'רמן מתכוונת למכור את הקפטן טיאגו סילבה, כשמרקיניוס יירש את סרט הקפטן. הבלם הברזילאי, שהגיע לקבוצה בקיץ 2012, יהיה בן 35 בחודש ספטמבר ובקבוצה רוצים לרענן את השורות. נראה שהמנהל המקצועי הברזילאי, לאונרדו, הוא האיש שעומד מאחורי המהלך.


* עיתונאי איטלקי בכיר, ג'יאנלוקה די מרציו, טוען שחאמס רודריגס השתכנע לעבור לנאפולי וכעת הקבוצות צריכות לסכם על סכום ההעברה עם אופציה לרכישה. כזכור, אנצ'לוטי היה זה שהביא את חאמס לריאל מדריד בקיץ 2014, ואימן אותו גם במדי באיירן מינכן. שחקן נוסף שצפוי לעזוב את הבלאנקוס הוא ראול דה תומאס, הקשר שבילה כמושאל בראיו ואייקנו ועל סף מעבר לבנפיקה.



* אדריאן ראביו, קשרה של פ.ס.ז', מתקרב בצעדי ענק ליובנטוס לפי תוכנית הטלוויזיה 'אל צינרג'יטו' הספרדית. לפי הדיווח, הקשר שסיים את חוזהו בצרפת ויגיע בהעברה חופשית, ירוויח שבעה מיליון יורו לעונה ויחתום לחמש שנים. הקשר הבלגי יהיה הרכש הראשון של המאמן החדש מאוריציו סארי.


* מרכוס ראשפורד בדרך לחתום על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד, כך לפי ה"טיימס". חוזהו הנוכחי של החלוץ מסתיים בתום העונה הבאה. האנגלי בן ה-21 משך התעניינות מצד יובנטוס וברצלונה אלא שהוא רוצה להוביל את מנצ'סטר יונייטד להצלחות ושמח תחת הדרכתו של אולה גונאר סולשיאר.


* מריו באלוטלי מחפש את התחנה השמינית בקריירה שלו לאחר שסיים את חוזהו במארסיי. החלוץ האיטלקי קיווה לחזור לסרייה א', כשפארמה הביעה עניין אלא שסוכנו מינו ראיולה דרש שכר בגובה ארבעה מיליון יורו לעונה, סכום גבוה עבור האיטלקים.




* טרייד שוערים בדרך. לפי "ספורט", השוער ההולנדי של ברצלונה, יאספר סילסן, שלא מרוצה ממעמדו, יעזוב לולנסיה שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. את הדרך ההפוכה יעשה נטו, שוער העטלפים בן ה-29, שיודע שיהיה רק מחליפו של מארק אנדראה טר שטגן, אך זו גם ההזדמנות האחרונה שלו לשחק בקבוצה גדולה. כמוכן, שכרו ישודרג וזה יהיה פיצוי מבחינתו. שתי הקבוצות מעריכות את שווי השוערים כזהה.


* בספרד דווח: רודריגו עוזב את אתלטיקו מדריד, והפעם זה סופי. לפי הדיווח ב"מארקה", הקשר הודיע על החלטתו למנכ"ל המועדון, גיל מרין, והקבוצה של דייגו סימאונה תקבל כ-70 מיליון יורו – גובה סעיף השחרור שלו. העיתונאי האיטלקי הבכיר פבריציו רומנו פרסם שמנצ'סטר סיטי אישרה שתשלם את סעיף השחרור, והקשר שיהיה השחקן הספרדי השני היקר ביותר.


* ריקרדו מונטוליבו, הקשר האיטלקי בן ה-34 שעזב את מילאן לאחר שבע עונות, מחפש קבוצה חדשה. הקשר לא שיחק כלל בעונה שעברה בגלל פציעה קשה, והוא בינתיים טרם קיבל הצעות מארץ המגף. בעיתונות הטורקית נכתב שגלטסראיי רוצה להחתימו אלא שמונטוליבו חושש מהמדינה, גם בשל הבעיות הכלכליות האחרונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי