פיליפה לואיס: גרייזמן יישאר באתלטיקו, הוא גאון שתמיד משתפר

פיליפה לואיס אנטואן גרייזמן
פיליפה לואיס אנטואן גרייזמן | צילום: Gettyimages

המגן הברזילאי התייחס לחברו לקבוצה לפני המשחק מול לסטר (רביעי, 21:45)

(גודל טקסט)
 אתלטיקו מדריד תארח מחר (רביעי, 21:45) נגד לסטר ברבע גמר ליגת האלופות, ומעבר למפגש המסקרן בספרד ובאנגליה בעיקר רק רוצים לדעת מה יעשה בקיץ הקרוב אנטואן גרייזמן שמבוקש במנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ובריאל מדריד. 

 

מגן הקולצ'ונרוס פיליפה לואיס, סיפק מידע פנימי כאשר טען שחברו אותו הוא מכונה "הגאון" יישאר לפחות לעוד עונה באתלטיקו מדריד בה הוא חתום חתום עד 2021. הצרפתי כבש העונה 23 שערים בכל המסגרות ונחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם.

 

הברזילאי ששיחק בעבר בצ'לסי אמר: "המועדון לא צריך להבהיר דבר בקשר לגרייזמן, כולנו בטוחים שהוא יישאר בקבוצה. כל שבוע הוא משפר את יכולתו, הוא גאון ואני יכול להבין מדוע הוא מועמד לכדור הזהב".

 

 

"הוא מסוג השחקנים שיכולים לפרוץ את ההגנה של היריבה כשהיא משחקת סגור", הוסיף הברזילאי. בשנת 2016 סיים גרייזמן שלישי בפרס של מגזין ה"פראנס פוטבול" אחרי כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי והשנה אין ספק שהוא טוב לפחות כמו הפורטוגלי. 

 

בשבת כבש הכוכב הצרפתי בתיקו 1:1 מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, ולסטר תצטרך להיזהר ממנו. "המטרה שלנו להעפיל לגמר נוסף, אנחנו רוצים לקחת את הגביע", התייחס המגן הברזילאי למשחק מחר. "לסטר יריבה לא פשוטה עבורנו ונצטרך להיות בשיאנו".

 

לואיס סיכם: "אנחנו מעדיפים לשחק נגד קבוצות כמו ברצלונה וריאל מדריד מאשר נגד לסטר, כי היא קבוצה שדומה יותר לנו. נצטרך להיזהר מג'יימי וארדי, אבל יש התלהבות גדולה בחדר ההלבשה שלנו ואנחנו מאמינים שנעבור אותם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי