לואיס אנריקה: המחצית הראשונה לא תצא לי מהראש

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | AFP

מאמן ברצלונה אחרי ה-3:0 ליובנטוס. דיבאלה: "לא רוצה לחשוב על העתיד"

(גודל טקסט)

אחרי ההצגה אמש (שלישי) ביובנטוס סטדיום, טורינו עברה ללילה של חגיגות. כוכב ה-0:3 על ברצלונה, פאולו דיבאלה אמר: "אני מאושר. ידענו למה מסוגלת ברצלונה ושלטנו במשחק. אני מנסה להנות מהיום ולא לחשוב על העתיד". מיראלם פיאניץ' הוסיף: "בופון השוער הטוב בעולם".

העיתון הספרדי "מארקה" סיפר כי בקטאלוניה התפעלו מהתצוגה של כוכבה הארגנטינאי של הגברת הזקנה, ואחרי הצמד שכבש הוא "הדבר הקרוב ביותר למסי שיש". גם עיתוני איטליה יצאו מגדרם והכריזו כי בקרב הכל-ארגנטינאי היה זה דיבאלה שניצח את מסי בנוק-אאוט ואף הגדילו לעשות כשכתבו "מסי מי? דיבאלה הוא שכיכב".

"ניצלנו את המצבים שלנו ושיחקנו נהדר", המשיך דיבאלה, "בתור ילד חלמתי על רגעים כאלו וכעת עשיתי זאת. השגנו מקדמה משמעותית לגומלין, אבל כבר ראינו מה קרה לפ.ס.ז' בקאמפ נואו".

מאמנו מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "זו התוצאה הכי טובה שלי בשלוש השנים האחרונות. אנחנו בתהליך צמיחה ואני שמח ממה שהשגנו. נגיע לברצלונה במטרה להבקיע, כי אני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים לעלות".

הביאנקונרי חוגגים עם הקהל אחרי המשחק (AFP)

דני אלבס הזהיר שיובה תצטרך לכבוש מול קבוצתו לשעבר: "הצגנו משחק מעולה במונחים של הגנה אינטנסיבית, ולא השארנו שטחים פתוחים מאחורה, דבר שהקשה מאוד על היריבה שלנו. הצגנו יכולת ענקית וזכינו בתוצאה הזו ביושר. עלינו להיות זהירים בגומלין, כי אנו יודעים שבארסה היתה מסוגלת להפוך את התוצאה".

השוער ג'אנלואיג'י בופון: "פאולו דיבאלה הוא אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעולם כיום. הוא השתפר בצורה דרמטית בשנתיים האחרונות. אני כל הזמן אומר לחברים שהוא אחד הטובים בעולם". בופון ששבר על רשת נקייה בשבעה משחקים באירופה העונה הוסיף: "דיבאלה עדיין יכול להשתפר. הוא שחקן צעיר".

 clean sheets in this season's #UCL now for the Juventus goalkeeper pic.twitter.com/DfEotq7xNt

— Champions League (@ChampionsLeague) April 11, 2017

לואיס אנריקה כצפוי היה נשמע מדוכא לאחר שקבוצתו שוב נראתה נורא במשחק חוץ: "המחצית הראשונה לא תצא לי מהראש. לחזור מזה יהיה קשה בהרבה מאשר פריז, ולא משנה אם התוצאה הוגנת או לא. הפסדנו כקבוצה וגם למאמן יש אשמה, נצטרך ללמוד מהטעויות  ולנסות לתקן בגומלין. רמונטדה? קשה לחשוב על זה".

לאחר המשחק דווח ב"אס" כי ברצלונה טוענת כי קופחה לאחר שנגיעת יד של קייליני ברחבה עברה ללא שריקה. השופט אגב, מוכר לקטאלונים והוא היה זה ששפט את התבוסה 4:0 לפ.ס.ז' בשלב הקודם.

"עשינו המון טעויות", המשיך גם קפטן בארסה, אנדרס אינייסטה, "אנחנו לא מרגישים רע כמו אחרי התבוסה בשמינית הגמר והגיע לנו לפחות שער אחד. יובה קבוצה אדירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי