רונאלדו: מי שראה אותי משחק, לא יכול להטיל ספק לגבי יכולתי

כריסטיאנו רונאלדו חוגג במינכן
כריסטיאנו רונאלדו חוגג במינכן | צילום: AFP

ריאל מדריד חגגה 1:2 יוקרתי במינכן שמקרב אותה לחצי גמר ליגת האלופות, הכוכב הגיע ל-100 שערים באירופה והתייחס לביקורות. זידאן: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו לא כבש שישה משחקים בליגת האלופות, אבל אתמול הסכר נפרץ ו-CR7 כבש פעמיים כדי להעניק לריאל מדריד 1:2 חשוב ויוקרתי באליאנץ ארנה על באיירן מינכן במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות.


הבלאנקוס חוששים למצבם של שני הכוכבים רונאלדו וגארת' בייל, שניהם ירדו מכר הדשא עם מתיחות בשרירים – הוולשי כבר לאחר כשעה והפורטוגלי בבעיטה האחרונה של המשחק – והמאמן זינדין זידאן סרב להתייחס לכך בהרחבה ורק אמר על הוולשי שהוחלף: "אני לא רוצה לסכן את שחקניי".


CR7. נפגע בסיום וזכה לטיפול על הדשא (AFP)


עיתוני ספרד חגגו כמובן את הניצחון וב"אס" נכתב: "רונאלדו פתח את הדלת הגדולה". אלפרדו רלאנו הפרשן הבכיר ב'אס' הרחיב: "אולי היכולת של רונאלדו בכיבוש שערים בירידה, אבל ברגע האמת הוא מספק את הסחורה". ב"מארקה" נכתב: "רונאלדו מוליך את הדרך לעוד אליפות אירופה". 


רונאלדו, שכבש אתמול את שערו ה-100 באירופה, אמר בסיום: "אני לא יודע מי הטיל ספק ביכולתי. זה בטח היה מיעוט. מי שרואה אותי מקרוב, לא היו לו ספקות לגבי יכולתי".


עבורו לא להבקיע שישה משחקים זה כמעט נצח, אבל במשחק הכי חשוב של קבוצתו העונה הוא לא אכזב. "זה לא קל כשאתה בפיגור מול קבוצה כמו באיירן, אבל כבשנו, ניצחנו ואנחנו במצב טוב לעלות לחצי הגמר", אמר. "אם וידאל היה כובש את הפנדל היה הרבה יותר קשה, אבל ככה זה בכדורגל". 


So happy with the victory tonight and to have reached  in European competitions.
A huge thanks to all my team mates and coaches. pic.twitter.com/sCamfVFwvE

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) April 13, 2017

מרסלו, שבלט אמש בשורות הבלאנקוס, פרגן לרונאלדו: "אלה שמתחו ביקורת על רונאלדו פשוט מקנאים בו. אני לא יודע מה לא בסדר אצלם. הוא תמיד עובד קשה ועוזר לקבוצה. צריך רק להסתכל על המספרים שלו. הוא מרוצה לכבוש, אבל מרוצה יותר לנצח". 


זינדין זידאן הפתיע כשהבהיר כי לא היה מרוצה לחלוטין מהניצחון: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, כי יכולנו לכבוש יותר שערים במחצית שנייה מול עשרה שחקנים. שער אחד נוסף היה טוב יותר, אבל מנואל נוייר הצטיין". 

"הפנדל לא היה מוצדק", המשיך זיזו. "במחצית שנייה היינו סבלניים והשתפרנו. המפתח לניצחון היה שלא נתנו לבאיירן להחזיק בכדור והם לא אוהבים לשחק ככה".  

✌️ #RMUCL
Great 90 minutes team!#HalaMadridpic.twitter.com/JAicWqIoHQ

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) April 12, 2017


על כריסטיאנו רונאלדו אמר המאמן: "הוא התאכזב שלא כבש עוד שער. הוא מאוד אמביציוזי". 

מי שספג ביקורות היה קארים בנזמה שאמר: "אני רגיל שכל הזמן מותחים עלי ביקורות. זה כבר עניין שבשגרה אצלי. המזל שלנו השתנה ברגע שבאיירן החמיצה פנדל. הכל יכול לקרות עוד בגומלין ואנחנו צריכים לנוח, כי לפנינו משחקים קשים מאוד". 

בבאיירן אכזבה, אבל קרלו אנצ'לוטי תמיד רואה את חצי הכוס המלאה: "היה לנו מזל שריאל מדריד לא הביסה אותנו והרגה את המשחק. עם 11 שחקנים יכולנו לדחוף את ריאל מדריד ולהשתמש באגפים, אבל עשרה זה היה קשה. ברור שהתוצאה לא טובה והחמצנו הזדמנות לעלות ל-0:2 שהיה משנה הכל". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי