ריאל תחסר את בייל, לבנדובסקי ישוב בבאיירן

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

הוולשי לא יעמוד לרשות הבלאנקוס בגומלין שלישי, הבווארים יקבלו בחזרה את החלוץ בניסיון למחוק פיגור 2:1

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד השיגה יתרון משמעותי במיוחד בדמות 1:2 על באיירן מינכן ביום שלישי שעבר במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, ויממה אחרי הניצחון הדחוק 2:3 על חיחון בתוספת הזמן היא התבשרה כי הכוכב גארת' לא יוכל ליטול חלק בגומלין.

בייל, כמו גם כריסאטיאנו רונאלדו, לא שותף אתמול בניצחון הדרמטי ובעוד CR7 ישוב להרכב מול הבווארים, הוולשי הפצוע ייעדר וייתכן כי יחמיץ את האל-קלאסיקו בעוד שבוע בדיוק בברנבאו.

את מקומו של בייל צפוי לתפוס איסקו, שכיכב אתמול עם צמד שערים וניצח את המשחק עבור הבלאנקוס. גם יכולתו של מרקו אסנסיו משכיחה במקצת את היעדרותו של בייל.


איסקו. יש לריאל על מי לסמוך (Gettyimages)

מן העבר השני, במינכן התקבלו בשורות טובות יותר ולרשותו של המאמן קרלו אנצ'לוטי יעמוד בגומלין החלוץ רוברט לבנדובסקי, שהחמיץ את המשחק הראשון. הפולני התאמן היום ואישר כי הוא כשיר לחלוטין, כך שישוב היישר להרכב.

באשר לבלם מאטס הומאלס, שהגיע בסוף השבוע לאימון על קביים, הוא ערך היום אימון חלקי, כחצי שעה עם כדור, והוא עשוי ליטול חלק במשחק. הבלם ג'רום בואטנג לא התאמן וספק אם יהיה בסגל. ג'ושוע קימיך ודויד אלאבה עשויים לפתוח כשני הבלמים במשחק, הרי שחאבי מרטינס מורחק עקב האדום שספג במשחק הראשון.


הומלס. אימון חלקי יומיים לפני המשחק הקריטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי