"המלך של אירופה", "רונאלדו הוא מר אלופות"

רונאלדו
רונאלדו | AFP

בספרד מתמוגגים מהכוכב שהבהיר: "שלעולם לא ישרקו לי בוז". זידאן: "הוא יוצא דופן". ראמוס עקץ את פיקה על הטענות לעזרה מהשופט

(גודל טקסט)
זינדין זידאן רחוק שלושה משחקים בלבד לעשות היסטוריה ולהיות המאמן הראשון שזוכה בליגת האלופות גב אל גב ועם אותה קבוצה. ריאל מדריד עבדה קשה אבל בתום הארכה ועם לא מעט סיוע מהשופט השיגה 2:4 על באיירן מינכן בדרך לחצי הגמר עם 3:6 בסיכום.


מי שגנב את הכותרות היה כמובן כריסטיאנו רונאלדו שחרף העובדה שכבש את שער השוויון בנבדל ברור, הלם שוב בגרמנים עם שלושער והגיע ל-100 שערים באלופות.



הכותרת של ה"מארקה" היתה בהתאם: "רונאלדו המלך של אירופה". "אס" פירגן: "רונאלדו הוא מר צ'מפיונס ליג".



זידאן עצמו לא התעלם מהכוכב שלו ופירגן: "הוא שחקן יחיד במינו. הוא תמיד מדבר על המגרש ותמיד מופיע ברגעים החשובים. האוהדים לא שורקים לו בוז יותר למרות שזה קורה לפעמים בברנבאו. האוהדים יודו לו על כל מה שעשה עבורם".


Another night to remember. Amazing win!! Great team work! pic.twitter.com/H2qRcg7XYe

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) April 18, 2017



המשחק נגד באיירן
: "היה מאוד שקול, אבל לבסוף השגנו את התוצאה שרצינו בגלל שאנחנו אחת הקבוצות הטובות ביותר. זה היה אחד המשחקים הקשים של העונה, אבל כבשנו שישה שערים בשני משחקים וזה מעיד על היכולת שלנו".


השחקנים שלו
: "גאה בהם. הם שמרו על קור רוח. ידענו שנסבול במשחקים כאלה".


טעות השיפוט בשער של רונאלדו
: "עבודתו של השופט קשה, אבל באופן כללי הגיע לנו לעלות. לא יודע אם אני בעד או נגד שימוש בווידאו במצבים כאלה. לא ניצחנו במזל, כי אין מזל".


רונאלדו
ככה יעשה לאיש (Gettyimages)



ה
קלאסיקו: "יש לנו חמישה ימים לנוח, אבל כמה שחקנים אולי עייפים וזה ברור אחרי מאמץ כזה".


היריבה בחצי
: "כמה אנשים חשבו שזה מוקדם מדי לשחק נגד באיירן מינכן ברבע הגמר, אבל אם אנחנו רוצים לזכות בתואר חייבים לשחק נגד כל קבוצה שנגריל".


כריסטיאנו רונאלדו קרא לאוהדים שכבר הספידו אותו, להירגע: "אני מבקש שלא ישרקו לי יותר לעולם בוז בברנבאו. אני מנסה לתת את המיטב שלי בכל משחק ואם אני לא כובש, אני עובד קשה. באיירן הראתה שהיא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו שיחקנו לא פחות טוב. אנחנו עוד רחוקים מלזכות בתואר, אבל נעשה את המיטב".


רונאלדו
רונאלדו בטירוף. "שלעולם לא ישרקו לי בוז" (AFP)



זה היה משחקו המאה של סרחיו ראמוס באלופות והוא הצטלם עם חולצה מיוחדת לכבוד האירוע. הוא הרביעי במדי ריאל מדריד שרשם מאה ויותר הופעות במפעל. איקר קסיאס רשם 150 הופעות, ראול 130 ורוברטו קרלוס 103.



ראמוס הגיב לעקיצה של ג'רארד פיקה שטען כי ריאל מדריד עלתה רק בזכות טעות שופט ואמר לו: "תראה את המשחק של פאריס סן ז'רמן. בואו נחכה ונראה מה יקרה במשחק נגד יובנטוס".


100 – Sergio Ramos will be the 4th Real Madrid player to make 100 appearances in the #UCL (Casillas 150, Raúl 130 and R. Carlos 107). Icon. pic.twitter.com/URAD6h0Gdr

— OptaJose (@OptaJose) April 18, 2017



ראמוס על ההופעה המאה: "זה מספר יפה. אני מקווה שעוד יש לי הרבה שנים לשחק במפעל כל עוד אני נהנה ממנו. ברור שאנחנו רוצים לזכות במפעל והכי חשוב שהדחנו את אחת היריבות החזקות שלנו".



טעות השופט: "צריך לחיות עם החלטות של שופט למרות שאני בעד השימוש בווידאו".



מרסלו שכיכב אמר אחרי המשחק: "אני לא מדבר על השיפוט. יש לשופטים עבודה מספיק קשה. כולנו נכשלים לפעמים. האוהדים שלנו דורשים הרבה. רונאלדו מאושר משלושת השערים ובעיקר מכך שעברנו".



איסקו הוסיף: "החמצנו הזדמנות במחצית הראשונה כמה הזדמנויות ושילמנו על זה ביוקר בשנייה. הטענות של באיירן? גם להם נפסק פנדל שלא היה במינכן. ככה זה בכדורגל. אני מקווה תמיד לעזור לקבוצה ולשחק בקלאסיקו".
      

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי