הכל אפשרי: אל תספידו את ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettimages

ברצלונה הוכיחה שאסור להספיד אותה. היגוואין ודיבאלה יסתדרו עם מסי?

(גודל טקסט)

הדבר המעניין ביותר הוא, שהבוקר קיבלתי תשובה זהה משני אוהדי כדורגל, אחד מהם אוהדה של יובנטוס והשני של ברצלונה. לדעתם סיכוייה של יובה לעלות לשלב חצי הגמר הם רק כ- 80 אחוזים. 20 אחוזים הם נתנו לבארסה.

אינני יודע עד כמה אחרים שותפים לדעה זו, ובכל זאת היא מעידה על כך שעדיין יש כלפי קבוצת הכדורגל הקאטלונית את הרספקט המיקצועי. כנראה שגם המהפך הגדול שביצעה מול פאריס סאן ז'רמן עדיין טרי בזיכרוננו.

אולם לדעתי יותר מכל דבר אחר הסיכוי שניתן לבארסה נובע בעיקר מהעובדה שבשורותיה משחק ליאו מסי. ביום גדול שלו הוא כמעט בלתי ניתן לעצירה, ביכולתו להתגבר על כל הגנה. אפילו על הגנה איטלקית, שיובנטוס היא המייצגת האולטימטיבית שלה. לכן ברצלונה אינה מרימה ידיים.

דיבאלה
דיבאלה חוגג, גם הפעם? (Gettyimages)

במשחק הערב, שאותו תארח קבוצת ברצלונה, עליה למחוק כידוע פיגור 3:0 מהמשחק שנערך בשבוע שעבר בטורינו. המשימה קשה, שכן יובנטוס בכושר מעולה, והיא אף לוטשת את עיניה לזכייה בליגת האלופות. היא בוטחת ביכולתה, ואין מדובר בביטחון מופרז. יובה מודעת לכך שאם יעלה ברגליה להבקיע שער חוץ, עוד יגדלו פי כמה סיכוייה להמשיך לחצי הגמר. לשם כך יש לה את החלוצים היודעים איך לכבוש. היגוואין ודיבאלה הינם סכנה ממשית, והרי מן המפורסמות הוא שקו העורף של בארסה אכן ניתן לפריצה.

הגרלת רבע הגמר כבר התאכזרה בשלב זה לקבוצת באיירן מינכן  שהודחה אמש על ידי ריאל מדריד. הערב עוד קבוצה גדולה תמצא עצמה בחוץ, מוקדם מכפי שקיוותה.

כך או כך, בכל זאת כולנו תקווה להנות מחוויית כדורגל משובחת הערב בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי