רק רשת: המחאה נגד ונגר הגיעה לת"א, בוזגלו נותח בהצלחה

ונגר
ונגר | צילום: Gettyimages

וגם: מכבי חיפה הכי מאכזבת גם בווינר, חברתו של טושיץ' בשוק מבקשתו של אוהד, פיליפינית שדדה את אדריאן מוטו ועוזר המאמן של בילפלד בנאום שלא יישכח

(גודל טקסט)

18:05: מאור בוזגלו נותח בברכו בהצלחה
כוכב הפועל באר שבע, מאור בוזגלו שכידוע נפצע ולא צפוי לשוב בחודשים הקרובים, עדכן כי עבר בהצלחה את הניתוח בברכו. "אני ניצחתי", צייץ, "הדרך לחזרה למגרשים מתחילה מרגע זה ממש".


אני ניצחתי❗️ #טייק 1 : אז זהו, אני אחרי והדרך לחזרה למגרשים מתחילה מרגע זה ממש. תודה לכולם על התמיכה

Back stronger pic.twitter.com/VheBEWmOx3

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) May 16, 2017


17:34: שחקנית כדורגל מבוסניה הושעתה לכל החיים
סילביה סקאצ'יץ', כוכבת קבוצת מאלדוסט קיבלה את עונש הרחקה לכל החיים עקב תקרית מכוערת במיוחד. במהלך משחק בין מאלדוסט לז'לז'ניצ'אר, לכדה סקאצ'יץ' את אדנו ליובאנוביץ' על הדשא, וחבטה בה פעם אחר פעם לעיני חברותיה ההמומות. קבוצתה והתאחדות בוסניה-הרצגובינה הסכימו פה אחד על השעייתה ומסרו: "אין לשחקנים מסוגה מקום בכדורגל".

17:15: פראן אסקריבה ימשיך בוויאריאל גם בעונה הבאה
מאמנה של הצוללת הצהובה, פראן אסקריבה שחתם בוויאריאל לאחר פיטורי מרסליניו עוד בחודש אוגוסט, סיכם על המשך דרכו לעונה נוספת, כך אישר נשיא המועדון.



אסקריבה. ימשיך בצוללת הצהובה עונה נוספת (Gettyimages)


16:30: עוזרת הבית של אדריאן מוטו גנבה את כספו
אדריאן מוטו, הכוכב הרומני שכשחקן היה מעורב בשלל פרשות וכיום המנהל המקצועי של דינמו בוקרשט, שוב בכותרות העיתונים, אולם הפעם שלא באשמתו.


מתברר כי מוטו נשדד בביתו לאחר שעוזרת מהפיליפינים, שתפקידה היה לשמור על הרך החדש שנולד, גנבה מביתו. "היא לא עובדת עבורי יותר. הבנתי שהיא גנבה גם מבן זוגה. פניתי למשטרה".


16:20: אלי רבי יאמן את נבחרת הנערות

אלי רבי יאמן את נבחרת הנערות של ישראל, כך הודיע איגוד הכדורסל. רבי יחליף בתפקיד את טלי נוי שעוזבת מסיבות אישיות. עוזרו של רבי יהיה יואב הלר מגליל עליון.

רבי אימן את נבחרת הנשים של ישראל במשך שנים רבות והוביל אותה לשלוש אליפויות אירופה רצופות. בשנים האחרונות רבי שבת מאימון, אבל חזר לאמן לאחרונה בהפועל פ"ת מליגת העל. נבחרת הנערות תשחק באליפות אירופה דרג ב' בדאבלין עם רומניה, הולנד, נורבגיה, גאורגיה ושוויץ.




אלי רבי. יאמן את הנערות (עדי אבישי)


15:30: גם בישראל דורשים את פיטורי ארסן ונגר

במחאת "Wenger Out" של אוהדי ארסנל, הקוראים מזה זמן רב להיפרד מהמנג'ר לאחר 21 שנה בתפקיד, קשה שלא להיתקל אם אתה מתגורר בלונדון. כעת גם ברחוב "אחד העם" בתל אביב ניתן לראות את המחאה בעיצומה





14:50: סרחיו אגוארו כבר נפרד מפבלו סבאלטה

המגן הארגנטינאי פבלו סבאלטה צפוי לשחק הערב בפעם האחרונה באיתיחאד כשחקנה של מנצ'סטר סיטי, וחברו לנבחרת ולקבוצה סרחיו אגוארו נפרד דרך הטוויטר: "כל פרידה קשה, אבל שום דבר לא יגבר על האוהדים שלנו שיעשו את זה לקל יותר. כולנו אומרים גרסיאס-סאבה". הוא מוזכר כמועמד לווסטהאם לעונה הבאה.


Farewells are tough but nothing beats the support of our fans to make it easier. We all say #GraciasZaba! #ourzab

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) May 16, 2017


13:40: הבקשה המאוד מוזרה מאשתו של דושקו טושיץ'
בשיקטאש הטורקית קרובה מאוד לזכייה שנייה ברציפות באליפות טורקיה, לשם כך היא צריכה לנצח את שני המחזורים הנותרים, אבל האוהדים חוששים עד מאוד מאיבוד האליפות ה-15 בתולדות המועדון ואחד מהם אף פנה ישירות לאשתו של המגן הסרבי דושקו טושיץ' והתחנן בפניה להימנע מיחסי מין עם בעלה בשלושת השבועות הביאם.


🙂 pic.twitter.com/e5sLWJxkZ2

— Jelena Karleuša (@karleusastar) May 14, 2017


ילנה קרלסואה בת ה-38, זמרת פופ מצליחה בסרביה, העלתה לחשבון הטוויטר שלה צילום די פרובוקטיבי ומיד זכתה לתגובות – ואחת מהן אף זכתה להתייחסותה. "בבקשה אל תשכבו בשלושת השבועות הבאים, אחר כך תעשו את זה בכל יום. בבקשה, בשיקטאש צריכה לזכות באליפות!!!"



13:25: כך עוזר המאמן הטריף את חניכיו בדרך ל-0:6 מטורף
ארמיניה בילפלד, המשחקת בליגת המשנה בגרמניה, נמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה השלישית. היא עם 36 נקודות במאזנה, מדורגת מעל מינכן 1860 שנמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן בזכות הפרש שערים עדיף ולזכותה שתי נקודות יותר מאשר לוורצברגר קיקרס שמתחת לקו האדום. 


ביום ראשון האחרון בילפלד אירחה את בראונשווייג, שעדיין מקווה להשיג את הכרטיס לבונדסליגה ולהימנע ממשחק מבחן, ועוזר המאמן קרסטן ראמפ לקח פיקוד וערך עם שחקניו לפני המשחק שיחת מוטיבציה. כיצד זה הסתיים? ב-0:6 מהדהד ומדהים. צפו בנאום של ראמפ בוידיאו הראשי בתחילת הבלוג היומי.


12:45: הבן של בבטו חתם בספורטינג

הבן של הכוכב הברזילאי בבטו שזכה בגביע העולמי בארה"ב 1994 והתפרסם בעיקר עם "ריקוד העריסה" ובין השאר כיכב בלה קורוניה, חתם באשטוריל הפורטוגלית. בבטו חגג את הולדת הבן ב-7 ביולי בניצחון על הולנד 2:3 ברבע גמר הטורניר.


Mt orgulho de vc meu filho!!! Continue trabalhando forte e com humildade que vc vai longe!! Q vc possa entrar na história do @Sporting_CP !! https://t.co/rEeFkySGKM

— Bebeto (@bebeto7) May 15, 2017
23 שנה אחרי החגיגות ההן הבן מתיאוס המשחק גם כחלוץ חתם בספורטינג ליסבון עם סעיף שחרור של 50 מיליון ליש"ט. אביו בבטו כתב: "אני גאה להיות אבא שלו, אבל הוא צריך להמשיך לעבוד קשה אם ירצה להשתייך לקבוצה של ספורטינג". 


12:43: קטמון השאירה את אקפביו

הפועל קטמון מימשה את האופציה והאריכה את חוזהו של החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו בעונה נוספת. החלוץ שהגיע בינואר כבש ארבעה שערים כולל אחד לרשת מכבי נתניה בניצחון 0:2 אתמול. 



12:35: אקס מכבי חיפה לא מסתדר בירוק
זוכרים את מריו מוסא? הפלופ ששוחרר ממכבי חיפה וחתם בהאמרבי השבדית נחתך גם מקבוצתו הנוכחית אחרי שני משחקים בלבד. בהאמרבי הסבירו שהחליטו "להתרכז בשחקנים שאנחנו רוצים", וחתכו את הקרואטי שהיה מושאל לתקופה קצרה. 


מריו מוסה
מריו מוסה מוצג בשבדיה 


11:15: בלם ברצלונה סרב לריאל מדריד
בלם ברצלונה מרלון סנטוס הברזילאי שמושאל מפלומיננזה, חגג בימים אלה הופעת בכורה בהרכב הבלאוגרנה בניצחון 1:4 על לאס פאלמס. בריאל מדריד ניסו בקיץ שעבר להעביר אותו אליהם, אבל הוא סרב. בבארסה רוצים לממש עליו את האופציה. הם שילמו 3.5 מיליון יורו על ג'רסון מפלומיננזה המשחק כיום ברומא והם צריכים לשלם עוד 12 מיליון יורו על הבלם בשני תשלומים של 6 מיליון. 



10:45: הרשת מגיבה לפיטורי בגאצקיס

יש מצב שהעונה של שיבק כמאמן מכבי תימשך בדיוק שבוע. עוד שיא שמכבי הולכת לשבור העונה

— Buzz Lightyear (@MatanAlcalay) May 16, 2017

לאחר שדרוקר סירב, אריק שיבק מציג את עמדתו בפגישה עם ראשי מכבי: pic.twitter.com/vp1Ys27srF

— דני פרנקו (@danifranko_fake) May 16, 2017

מה קשור לפטר מאמן בשעות עבודה רגילות?
בטח תתחילו גם לצייץ בעברית או משהו כזה…#כדורסל

— Oshrat Eni (@osh15eni) May 16, 2017

מאחורי הקלעים: על פיטוריו של בגאצקיס הוחלט סופית לאחר שיחת ועידה בין שמעון מזרחי, דייויד פדרמן וברק אובמה

— Yoav Cohen (@ycohen84) May 16, 2017

בגאצקיס פוטר מאימון מכבי ת"א.
עד לסיום העונה יאמן אותם חטיף טורטית

— Dudu Pilzer (@dudupr) May 16, 2017

בשעה זאת: ישיבת ראשי סיעות הקואליציה. מסתמן: בגאצקיס יפוטר

— Yagon Tugati (@YTugati) May 16, 2017

רשמי: בגאצקיס פוטר ממכבי תל אביב… pic.twitter.com/DSxTfxbpSp

— Ron Tahan (@SupervisoRon) May 16, 2017


10:15 – גם בווינר: חיפה המאכזבת של העונה. ב"ש המצליחה ביותר

הטוטו מסכם את עונת 2016/17 בליגת העל ומגלה שמכבי חיפה לא רק איכזבה את אוהדיה השנה אלא גם את ציבור המהמרים והכתיר אותה כקבוצה הכי פחות משתלמת להימור, לאור הפסדיה הרבים והעובדה שמהמרים רבים דווקא הימרו שתנצח. מהצד השני, בני סכנין היא הקבוצה המפתיעה של השנה, שהצליחה להגשים את התחזיות על תוצאות רוב משחקיה.


בנוסף, הפועל באר שבע היא הקבוצה המכניסה ביותר בטוטו עם הכנסות של 15.1 מיליון שקלים כשבמקום השני נמצאת מכבי תל אביב עם 14.9 מיליון, כשהמשחק המכניס ביותר בליגה היה הקרב בין השתיים בו ניצחה האלופה 0:2 את הצהובים ב-30 באוקטובר 2016, עם הכנסות של 2.234 מיליון.


10:00 – ממפיס דפאי במחווה למייקל ג'קסון

ממפיס דפאי עבר בינואר האחרון ממנצ'סטר יונייטד לליון כדי להחיות מחדש את הקריירה, ואמש (שני) בטקס הפרסים של הכדורגל הצרפתי קטף את תואר שער העונה אחרי שבמארס האחרון כבש שער מחצי מגרש במהלך הניצחון 0:4 על טולוז. בנוסף, ההולנדי גנב את ההצגה כשלבש ג'קט שמזכיר מאוד את זה של הזמר המנוח מייקל ג'קסון ועורר סערה ברשת.



דפאי. הזכיר את מייקל ג'קסון (AFP)


9:30 – הסוף להצטלבות במגרשים?
מוחמד אלערפה, איש דת סעודי רב השפעה, דרש בקונגרס האחרון של פיפ"א בבחריין לאסור על שחקנים נוצרים להצטלב אחרי שהם חוגגים שערים בטענה שהדבר מפריע לעולם המוסלמי. אלערפה שמשמש כתיאולוג באוניברסיטת המלך סעוד בריאד העלה את הצעתו שלא התקבלה דרך חשבון הטוויטר שלו, שמונה 18 מיליון עוקבים.


9:00 – רכש ראשון לניוקאסל
יוקאסל ביצעה את הרכש הראשון שלה לעונה הבאה כששילמה 6 מיליון ליש"ט על החלוץ הגנאי כריסטיאן אטסו ששיחק העונה בקבוצה כמושאל מצ'לסי, וכעת המאגפייז הפעילו סעיף אופציה בחוזהו של השחקן שאיפשר להם לרכוש אותו.

Newcastle have activated a £6.2m option to buy Chelsea winger Christian Atsu after a season on loan with the Championship winners #nufcpic.twitter.com/MUl1VZGfFM

— ㅤ (@PayetForward) May 15, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי