נעול, סגור וחתום: מונאקו זכתה רשמית באליפות צרפת

מונאקו
מונאקו | ;צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

אחרי שעשתה זאת מעשית במחזור הקודם, הקבוצה המופלאה של ז'רדים שמה חותמת על ההישג המופלא עם 0:1 על סנט אטיין. אמבפה וז'רמיין כבשו

(גודל טקסט)

באופן רשמי וסופי מונאקו זכתה הערב (רביעי) באליפות צרפת בפעם השמינית בתולדותיה. הקבוצה של לאונרו ז'רדים הבטיחה מעשית את התואר כבר במחזור הקודם בשל הפרש שערים עדיף בהרבה על זה של פאריס סן ז'רמן (+73 מול +56), הפעם היא שמה את החותמת לאחר 0:2 ביתי על סנט אטיין במשחק השלמה מהמחזור ה-31.

קיליאן אמבפה (שער 15 בליגה) כבש בדקה ה-19 מבישול של רדמאל פלקאו. בתוספת הזמן של המשחק ולאר ז'רמיין כבש מול שער חשוף. לאחת הקבוצות המופלאות באירופה הייתה חסרה נקודה בלבד להשלמת המשימה באופן סופי, שכן ערב המשחק הובילה בפער של 3 נקודות כשלפ.ס.ז' – שלא זכתה בתואר אחרי ארבע עונות רצופות – נותר משחק אחד בלבד. מונאקו כבשה העונה בליגה לא פחות מ-103 שערים כשנשאר לה עוד משחק אחד. נתון פשוט מדהים.

עכשיו נותר לראות כמה מהשחקנים המבטיחים כמו קיליאן אמבפה, ברנרדו סילבה, טימו באקיוקו ותומאס למאר יישאר גם בעונה הבאה, שכן הם זוכים כבר עתה לביקוש נרחב ברחבי היבשת. הקבוצה כזכור גם העפילה לחצי גמר ליגת האלופות שם נעצרה על ידי יובנטוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי