זהירות מוקשים: באר שבע תקווה להימנע מז'ילינה ודנדאק בהגרלת האלופות

וואקמה
וואקמה | דני מרון

האדומים יהיו מדורגים בסיבוב השני, אך בדרך יש לא מעט סכנות. מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים עלולות להיתקל בגלזגו ריינג'רס בשלב מוקדם

(גודל טקסט)

נקבעו מרבית היריבות האפשריות של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.


אלופת ישראל תהיה מדורגת ותוכל לפגוש אחת מ-17 יריבות אפשריות. אם לגיה ורשה (מוליכה את הטבלה ותלויה בעצמה) תזכה כצפוי באליפות היא תהיה מדורגת, מה שיהפוך את ז'ילינה ליריבה האחרונה של באר שבע. האלופה הישראלית לא תוכל לפגוש את שריף טירספול שזכתה אתמול (שישי) באליפות מולדובה.
 



אלופת סלובקיה ז'ילינה (אותה הדיחה קריית שמונה עם עוזר המאמן ברק בכר) תהיה אם וכאשר המוקש הרציני ביותר בהגרלת הסיבוב השני. עוד מוקש מסתמן: האלופה האירית דנדאק, שניצחה בעונה החולפת את מכבי תל אביב בליגה האירופית.


שאר היריבות: ורדר סקופיה (מקדוניה), קוקש (אלבניה), סמטרדיה (גאורגיה), ספרטק יורמלה (לטביה), מריהמן (פינלנד), בודוצ'נוסט (מונטנגרו), דודלאנז' (לוקסמבורג), בודפשט הונבד (הונגריה), זרינסקי מוסטאר (בוסניה), ז'לגיריס וילנה (ליטא) וחמש הקבוצות שיעפילו מהסיבוב הראשון.


 


בכר
בכר, מפנטז על האלופות (דני מרון)


באר שבע לא תהיה מדורגת בסיבוב השלישי ותוכל לפגוש את אולימפיאקוס, סלטיק, רד בול זלצבורג, קופנהאגן, לודוגורץ, באטה בוריסוב, אפואל ניקוסיה, לגיה ורשה (אם תזכה), מאריבור או קרבאח – כולן למעט האלופה היוונית צריכות לעבור את הסיבוב השני.



בליגה האירופית כבר עכשיו ברור שמכבי תל אביב (23.375 נקודות דירוג) תהיה מדורגת בכל שלבי המוקדמות. בית"ר ירושלים (5.875 נקודות דירוג) תהיה מדורגת רק בשני הסיבובים הראשונים. אחת היריבות האפשריות המעניינות עבור השתיים (החל מהסיבוב השני) תהיה ריינג'רס הסקוטית.
בני יהודה תפתח בסיבוב השני ו-4.875 נקודות הדירוג שלה לא יספיקו לה להיות מדורגת. בין היריבות האפשריות של הכתומים: היידוק ספליט, הכוכב האדום בלגרד ואפולון לימסול. 


כדניר ביטון מתעמת באולד פירם. בקרוב מכבי ת"א או בית"ר? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי