רונאלדו: הערצתי את זידאן כשחקן, ואפילו יותר כמאמן

זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו
זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

ריאל מדריד ממשיכה להיערך לגמר ליגת האלופות בשבת הבאה, והכוכב הפורטוגלי נחוש: "רוצים להירשם בהיסטוריה כראשונים שזוכים פעמיים ברציפות"

(גודל טקסט)
 ריאל מדריד פתחה רשמית בשבוע ליגת האלופות. בשבת הבאה הבלאנקוס יפגשו בקרדיף את יובנטוס, והבוקר (שבת) ערכה הקבוצה אימון סגור בפני התקשורת, לאחר מספר ימי מנוחה וגיבוש.

אתמול ערך המועדון את ה-BBQ המסורתי, הנהוג כאשר הקבוצה מעפילה לגמר ליגת האלופות, ממנו נעדרו רק פפה וקואנטראו. כל שחקן הגיע עם משפחתו, כריסטיאנו רונאלדו בנוסף לחברה צירף גם את אמו, והיו גם שחקנים שהביאו עמם את חבריהם הטובים.



Real Madrid players had a traditional BBQ party before the CL final with the coach, family and friends pic.twitter.com/QAlcjvKVpr

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) May 26, 2017


הכוכב הפורטוגלי התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת הגמר הגורלי: "תמיד מיוחד לשחק בגמר ליגת האלופות. נתמודד נגד קבוצה גדולה ויודעים שלא יהיה קל, אבל אנחנו ריאל מדריד ויש לנו תמיד סיכוי לנצח. אני חושב שהסיכויים עומידם על 50-50, אבל אני מקווה שננצח כי זה יהיה הישג ענק"


הדרך לגמר: "לזכות בליגת האלופות זה קשה בטירוף, בשלב הבתים סיימנו במקום השני אחרי בורוסיה דורטמונד, אבל עשינו עבודה טובה ובהמשך גברנו על קבוצות כמו באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד אז מגיע לנו להיות בגמר".


זכייה שנייה ברציפות בליגת האלופות: "זה דבר שכל שחקן בריאל מדריד רוצה להשיג.אנחנו רוצים להירשם כקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמניפה את הגביע הזה בפעם השנייה ברציפות, זה החלום הגדול שלנו".



רונאלדו והחברים. יעשו היסטוריה? (Gettyimages)


יובנטוס: "קבוצה מצויינת, הם לא הגיעו בטעות לגמר וגם זכו בגביע ובאליפות איטליה. הם יהוו יריבה קשה ולא יהיה פשוט מול ההגנה הפנטסטית שלהם שמזכירה את אתלטיקו בשמירה הצמודה שלה, אבל לא משנה כמה הגנה תהיה טובה, תמיד תהיה לה נקודת תורפה ואנחנו נצטרך לנצל אותה כדי לכבוש".


תפקודו על המגרש: "התפקיד שלי תמיד אותו דבר. אני הכי אוהב להיות שחקן חופשי לצד החלוץ וזידאן נתן לי את ההזדמנות הזאת. אני חושב שאני משחק במיקום הכי טוב עבורי. העונה נחתי קצת יותר בגלל כמות המשחקים בליגה ובליגת האלופות ואני מרגיש הרבה יותר טוב בשלב הזה של העונה מאשר בשנים קודמות".


הרוטציות בסגל: "אני חושב שזידאן ניהל את הסגל בצורה חכמה מאוד. זה לא מצב קל כי קל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר וההתנהלות החכמה של זידאן הייתה קריטית בהגעה לגמר ליגת האלופות ובזכייה באליפות. אני חושב שהייתה לנו עונה נהדרת".

 


קייליני. רונאלדו יודע שלא יהיה קל נגדו (Gettyimages)


100 שערים באלופות: "זה ציון דרך שרציתי להגיע אליו. היית קרוב לעשות את זה לפני, אבל לא כבשתי כמה משחקים והיה קשה יותר. תמיד האמנתי שאהיה הראשון שיגיע ל-100 בליגת האלופות והשגתי את זה. כיוונתי לזה בתחילת העונה, ותודה לאל השגתי את זה. אני מודה על כך לשחקנים, לזידאן ולאוהדים. זה היה רגע מיוחד מאוד בקריירה שלי".


ההישגים האישיים: "אני מודע לזה שההישגים שלי בכדורגל יציבו רף חדש. לא במקרה שברתי כל כך הרבה שיאים. זאת לא אובססיה עבורי, אבל אני כן מאוד נהנה מזה. זה משמח אותי ונותן לי מוטיבציה להתאמן ולשחק טוב יותר. אני תמיד שואף להשתפר כמה שיותר".


ההשפעה של זידאן: "הוא עשה עבודה יוצאת מן הכלל. העונה הוא היה איתנו מההתחלה והוא מראה לנו לאיזה מאמן פנטסטי הוא הופך להיות. אני נפעם מהעבודה שלו. תמיד הערצתי אותו כשחקן ועכשיו אפילו יותר כמאמן כי הוא מאוד חיובי, עובד קשה, ומכבד מאוד את השחקנים. אין לי ספק שכל ההצלחה של הקבוצה העונה היא בגלל זידאן והעבודה שהוא עושה. כל השחקנים מאוד מרוצים ממנו".

 


האחראי העיקרי להישגים. זידאן (Gettyimages)


המאמן זינדין זידאן אמר לקראת המשחק מול הגברת הזקנה, במדיה כידוע שיחק במשך חמש שנים: "כשקבוצות אחרות משחקות נגד ריאל מדריד ייתכן שזהו המשחק הגדול ביותר שלהן באותה שנה. אנחנו מודעים לזה ורגילים לזה, ובאותה מידה גם מבינים את המשמעות של להיות בריאל מדריד".


"יובנטוס קבוצה מצוינת שרושמת עונה מעולה", המשיך זיזו והתייחס לאקסית: "לא אדבר על חוזקות או חולשות, אנו יודעים שמדובר בקבוצה חזקה והיא גם הוכיחה את זה. עבורי זה יהיה מיוחד, כי שיחקתי שם חמש שנים. זו קבוצה שעזרה לי להתפתח, לגדול כשחקן וכבן אדם. תמיד יהיה ליובנטוס מקום מיוחד בלבי – אבל מהרגע שהמשחק יתחיל אני כל כולי ריאל מדריד".


זידאן גם התייחס לדקות המנוחה המשמעותיות שזכה להן העונה כריסטיאנו רונאלדו: "כמובן שזה נעשה בהחלטה משותפת, מבוססת על סמך שיחות שלנו. לפעמים רונאלדו צריך לנוח, ולא כי הוא לא כשיר מספיק, אלא כי הוא רוצה להגיע למשחקי ההכרעה בשיא הכושר. הוא בכושר פנטסטי עכשיו".



זידאן. לא הרחיב על יובה מעבר לאהבתו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי