אלגרי: לא הוגן כלפי ריאל להגיד שיובנטוס פייבוריטית

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyiamges

מאמן הגברת הזקנה דיבר לפני גמר ליגת האלופות נגד הבלאנקוס בשבת: "הגמר הקודם שהפסדנו היה המשחק הגדול בקריירה שלי, הפעם צריך להביא את הגביע"

(גודל טקסט)

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי, דיבר היום (שני) לקראת גמר ליגת האלופות בשבת נגד ריאל מדריד. "זה גמר שלישי בארבע שנים לריאל מדריד ככה שלא נראה לי שיהיה הוגן להכתיר את יובנטוס כפייבוריטית", אמר אלגרי, "גמר ליגת האלופות זהו אירוע נהדר. הדבר הכי חשוב זה איזון כי מדובר רק במשחק אחד ללא גומלין".

"אני והקבוצה גדלנו ביחד. השתפרנו המון ביכולת שלנו להדליק ולכבות את הסוויץ' ברגע הנכון. זה היה מסע יפהפה וכולם צריכים להיות מסופקים, האם זה המשחק הגדול בקריירה שלי? זה היה בגמר הקודם בברלין נגד ברצלונה בו הפסדנו. הפעם אנחנו חייבים להביא את הגביע הביתה או לפחות ליצור את התנאים לכך". 


ריאל מדריד: "זידאן התבגר המון בחצי העונה השני. אם הוא יזכה בליגת האלופות בעונתו הראשונה כמנג'ר זה יהיה משהו יוצא מגדר הרגיל כי לנהל קבוצה גדולה כל כך זה קשה". 



יובנטוס. אלגרי רוצה מאמץ אחרון
יובנטוס. אלגרי רוצה מאמץ אחרון
 

יובנטוס: "זו היתה עונה מצוינת. רומא ונאפולי נתנו הכל אבל אנחנו נתנו אפילו יותר. זה לא הי פשוט גם לזכות בגביע ולהגיע לגמר הצ'מפיונס, מילאנו את לוח השנה עד הסוף. אני מודה לבחורים אבל עכשיו זה הזמן לתת מאמץ אחרון בגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי