רונאלדו: שונא את ההשוואות למסי, נהנה לראות אותו

רונאלדו
רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד סיפק כותרות שוב: "מסי הוא חלק מהעניין בכדורגל העולמי, היחסים שלנו טובים". על הבוז במשחקים: "זה לא נורמלי, לתת 100 אחוז ולקבל שריקות". ומתי הוא מתכנן לפרוש?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו נערך לגמר האלופות (שבת, 21:45) מול יובנטוס. בראיון שערך ב"פוקס" סיפק הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד לא מעט תובנות וכותרות. "אני נהנה לראות את מסי משחק. יש לנו יחסים טובים ואני ממש שונא את כל ההשוואות אליו. בכל פעם שאנחנו יחד, אנחנו ביחסים טובים. זה לא שאני הולך אליו הביתה לארוחה. הוא לא חבר, אני אני רואה בו עמית למקצוע. הכל חלק מהעבודה שלנו והעניין של הכדורגל העולמי. אני אוהב לראות את כל השחקנים הגדולים".


הבוז במשחקי ריאל
: "זה לא נורמלי. אתה נותן את ה-100 אחוזים שלך וסופג בוז במגרש הביתי שלך. אני לא אוהב את זה. באנגליה המנטליות שונה, במנצ'סטר זה אף פעם לא קרה לי. יש לי זיכרון טוב משם".

ל
עד איזה גיל הוא ישחק? (AFP)

העתיד שלו: "אני רוצה לשחק עד גיל 41. אני יכול לשחק מעבר לגיל 40. אני מרגיש מצוין השנה מבחינה פיזית. יותר מעונות קודמות. הקבוצה במצב מצוין ייש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה לזכות באלופות פעמיים ברציפות".

הסיכוי בגמר נגד יובנטוס: "אני לא מתייחס לשאלה מי פייבוריטית, כי ריאל מדריד תמיד פייבוריטית לזכייה, אבל צריך לבוא צנועים לגמר. אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו על כר הדשא בקרדיף". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי