דיווח: פ.ס.ז' מנסה לצרף את חאמס ואמבפה, פפה סיכם

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | צילום: gettyimages

נשיא המועדון נפגש עם סוכנם של שחקני ריאל, כשגם שמו של חלוץ מונאקו עלה בשיחה. קלייברט יעזוב, מנהלה המקצועי לשעבר של פורטו הגיע במקומו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

סצנה לא אופיינית התרחשה במהלך סוף השבוע של גמר ליגת האלופות בקארדיף. נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, נפגש עם הסוכן הבינלאומי ז'ורז' מנדש, כאשר על הפרק עמדו שמותיהם של פפה וחאמס רודריגס שחקני ריאל מדריד, שמחפשים קבוצה חדשה לעונה הבאה.

הפגישה המסקרנת בין אל חאליפי למנדש העלתה גם את שמו של קיליאן אמבפה, חלוצה הצעיר של מונאקו. מנדש אמנם אינו הסוכן של החלוץ הצרפתי, אך הוא עובד עם המועדון מהנסיכות הצרפתית. המועדון מעיר האורות נחשב לאיום הגדול של ריאל מדריד לרכישת החלוץ הצרפתי ממונאקו, שהביע את רצונו להצטרף לבלאנקוס. משפחתו של אמבפה מתגוררת בפאריז, והשחקן הכריז שהוא עוניין להיות קרוב אליהם ביעד הבא בקריירה שלו.

במקרה של חאמס רודריגס, מנדש הודיע לנשיא פ.ס.ז' שריאל מדריד דורשת 75 מיליון יורו על הקולימביאני, ולא מוכנה להתפשר על הסכום. הקשר הצטרף לריאל מדריד בשנת 2014 תמורת אותו הסכום, ואלופת אירופה הטרייה לא מעוניינת לאבד יורו אחד מההשקעה. המקרה של פפה שונה. הבלם הוותיק סיים את חוזהו בריאל מדריד, ועד כה ההצעות שקיבל לא תאמו לציפיות שלו. הבלם הפורטוגלי מעוניין בחוזה לשנתיים במועדון בעל שאיפות להתחרות על תארים ולפי הדיווח ב"מארקה" הוא כבר סיכם את תנאיו וצפוי להצטרף.

פאריס סן ז'רמן מעוניינת מאוד בשני השחקנים של הבלאנקוס, אך כרגע נושא רכישת שחקנים חדשים לקבוצה מתעכב, בשל עזיבתו של המנהל המקצועי של הקבוצה, פטריק קלייברט. ההולנדי שהגיע בקיץ שעבר למועדון יעזוב, ומי שיחליפו הוא מנהלה המקצועי לשעבר של פורטו, אנטרו הנריקה, שמונה לתפקיד בסוף השבוע האחרון.

קיליאן אמבפה. יגיע לפאריס? (AFP)
 קיליאן אמבפה. יגיע לפאריס? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי