"ההגנה של ב"ש 'שחתה בים', אווירה מדהימה בטרנר"

אריק ואן דר מיר
אריק ואן דר מיר | אודי ציטיאט

בהונגריה זיהו את נקודות התורפה של אלופת ישראל לאחר ה-1:2 על בודפשט הונבד, המאמן: "למדנו אותם מצוין. יש לנו סיכוי לעבור אם נשחק עם טקטיקה נכונה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בסיום הניצחון אמש על בודפשט הונבד (1:2), התבטא ברק בכר שהפועל באר שבע תעפיל בוודאות לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. בהונגריה כמובן חושבים ההיפך.

בעיתון הפופולרי "נמנזטי ספורט" נכתב שההגנה של באר שבע 'שחתה בים' ולא הייתה מרוכזת כשהחלוץ האיטלקי דוידה לאנזפמה צמצם בנגיחה.

ההונגרים החמיאו לאצטדיון בטרנר: "אתה לא יכול לשמוע את הקול שלך. אווירה מדהימה", וגם לאוהדים של הונבד שהגיעו: "הם התעלמו מהמרחק הגדול ולא השאירו את הקבוצה לבד", נכתב בעיתון. "חבל שהגומלין בבוז'יק סטדיום בבודפשט יהיה בדלתיים סגורות".

אריק ואן דן מיר, מאמן הקבוצה, אמר: "הרגיז אותי שעשינו טעות טיפשית בשער הראשון שספגנו ושהגומלין יהיה ללא קהל, כי ראינו היום כמה אוהדים יכולים לתרום. אני שמח שבמשחק הראשון לפחות האוהדים היו מאחורינו. היה לנו חשוב מאוד לא לספוג שער שלישי מבאר שבע. למדנו אותם מצוין בווידאו. לנזפאמה כבש שער נפלא בנגיחה. יש לנו סיכוי לעבור אם נשחק עם טקטיקה נכונה".

אריק ואן דר מיר. מאמין (אודי ציטיאט)
אריק ואן דר מיר. מאמין (אודי ציטיאט)

שוער הקבוצה דויד גרוף אמר: "נהניתי לשחק מול כל כך הרבה אוהדים ואצטדיון נפלא והאווירה מדהימה. ברור שכואב לי שספגתי שני שערים, אבל השער שלנו המתיק את הגלולה המרה. יש לנו צ'אנס, אבל חבל שלא יהיו צופים בגומלין".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי