דיווח: ניימאר הסכים להצעת פ.ס.ז', תשלם 222 מיליון יורו

ניימאר
ניימאר | צילום: אילוסטרציה

בברזיל פורסם שהכוכב הסכים להצעה של הצרפתים וישתכר 30 מיליון יורו לעונה לחמש שנים. אביו ומשפחתו של השחקן מעוניינים במעבר, אך הוא מתלבט ויחליט ביממה הקרובה. גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בתמונה

(גודל טקסט)
המנהל הספורטיבי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, הצהיר אתמול (שני) לאור לא מעט שמועות על משבר נוסף עם ניימאר שאף קבוצה לא תוכל לעמוד בסעיף השחרור של הברזילאי בסך 222 מיליון יורו. הסאגה החוזרת הזו, בפעם מי יודע כמה, אולי לא נשמעת אמינה אבל בקטאלוניה גורסים שוב שניימאר מאס להיות הצל של ליאו מסי. כעת, העיתון הברזילאי "אשפורטה אינטראטיבה" רק מחזק את הטענה.


למרות טענותיו של פרננדס, העיתון הברזילאי וכל תקשורת גדולים בספרד כמו "מארקה" ו-"אס" מדווחים הערב שהכוכב הברזילאי הסכים להצעת פאריס סן ז'רמן שהציעה לו שכר שנתי של 30 מיליון יורו לחמש עונות. סגנית אלופת צרפת תשלם עבורו את סעיף השחרור בחוזהו שעומד על לא פחות מ-222 מיליון יורו. לפי הדיווח, ההעברה תצא לפועל בשבועות הקרובים וניימאר יתאחד עם בן ארצו  דני אלבס, איתו שיתף פעולה בבלאוגרנה.




מקורבים לשחקן אמרו בברזיל שמצבו יתבהר תוך 24 שעות והוא אמור להחליט אם לעזוב או להישאר. כאמור, כנראה שרק סעיף שחרור של 222 מיליון יורו יוכל להעביר אותו מברצלונה לכל קבוצה אחרת, כשבארסה תסרב ככל הנראה למכור אותו במחיר נמוך יותר. אביו של השחקן ומשפחתו מעוניינים במעבר, אבל ניימאר עצמו מתלבט. פורסם שפאריס מוכנה לשלם את סכום ההעברה, אבל גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נמצאות בתמונה.


בתוך כך אמר היום סגן נשיא ברצלונה, ג'ורדי מסטרה, כי "ניימאר לא יעזוב השנה במאתיים אחוז". ההתייחסות להשנה חשובה מאוד, מכיוון שכנראה שגם אם יישאר העונה הוא עשוי לעזוב בקיץ הבא.


EXCLUSIVO! @neymarjr aceitou a proposta do @PSG_inside e deve ser anunciado nas próximas semanas! A informação é do nosso @marcelobechler! pic.twitter.com/xua4AN4WK6

— Esporte Interativo (@Esp_Interativo) July 18, 2017


פ.ס.ז' כבר ניסתה שלוש פעמים לשכנע את ניימאר לעזוב, אבל כשלה. אביו של השחקן יוצא לפאריס השבוע לשוחח עם נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חאליפי. אחת הסברות שבקבוצה הצרפתית דורשים סכום מטורף על מרקו וראטי היא כדי שיוכלו לגייס כסף לצירוף ניימאר. אופציה זו תהיה ריאלית רק אם השחקן עצמו יסכים לעזוב, דבר שלפי העיתון הברזילאי אכן התממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי