מאמן הונבד על לנזפאמה: הוא בכושר בזמן הכי טוב עבורנו

שחקן הונבד
שחקן הונבד | אתר רשמי

אריק ואן דר מיר מתרשם מפתיחת העונה הנהדרת של החלוץ האיטלקי: "השער שלו נגד ב"ש שווה הרבה כסף", שכבש בכל המשחקים הרשמיים של ההונגרים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשחק מחר (רביעי) מול בודפשט הונבד בגומלין מוקדמות ליגת האלופות. האלופה תצטרך לשים לב על חלוץ ההונגרים, דוידה לנזפאמה, שכבש את השער המצמק באצטדיון 'טרנר'.

בהונבד בונים על היכולת הטובה של החלוץ האיטלקי. לאנזפמה כבש שני שערים בשני המשחקים הרשמיים הראשונים של הקבוצה העונה, וגם בניצחון 0:2 במחזור הפתיחה מול האלדס. זוהי פתיחת העונה הטובה ביותר עבור השחקן בשנתיים וחצי בקבוצה.

מאמנו ההולנדי, אריק ואן דר מיר אמר: "לנזפאמה נמצא בכושר בזמן הכי טוב עבורנו. אני מאוד מתרשם מהיכולת שלו. השער שהבקיע נגד באר שבע יכול להיות שווה לנו הרבה כסף. בהמשך הליגה אני אפילו מצפה ממנו ליותר. כרגע אנחנו ביכולת טובה כולל משחק לחץ למחצית אחת בלבד".

לשאלה מה יקרה נגד הפועל באר שבע אמר: "אני מרוצה מאוד מהתוצאה במשחק הראשון. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת עם תקציב ענק של 35-40 מיליון יורו. אנחנו זקוקים לשער אחד לעלות, אבל לא הולך להיות קל בעיקר בגלל שנשחק בדלתיים סגורות. השחקנים צריכים לשכוח שלא יהיו אוהדים, ולהביא מאתיים אחוז למשחק הזה כדי לעבור לשלב הבא".  

הפועל באר שבע. תשים עין על לאנפזמה (אודי ציטיאט
הפועל באר שבע. תשים עין על לנזפאמה (אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי