ורדאר סקופיה, פרטיזן בלגרד ובאטה עלו לסיבוב השלישי

שחקני סקופיה חוגגים עלייה מפתיעה
שחקני סקופיה חוגגים עלייה מפתיעה | יח"צ

מוקדמות ליגת האלופות: המקדונים הפתיעו עם 1:3 את מאלמו אלופת שבדיה, תיקו מאופס הספיק לאלופת סרביה, הבלארוסים ניצחו בחוץ 1:3 את אלופת ארמניה, קרבאח, אסטנה וגם רייקה הקרואטית טיילו לשלב הבא

(גודל טקסט)
ורדאר סקופיה אלופת מקדוניה, פרטיזן בלגרד אלופת סרביה, באטה בוריסוב אלופת בלארוס, קרבאח אלופת אזרביג'אן ואסטנה אלופת קזחסטן עלו לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. גם רייקה הקרואטית ו-FH האיסלנדית טיפסו לשלב הבא.


המקדונים ניצחו בסקופיה 1:3 (2:4 בסיכום שני המשחקים) את מאלמו השבדית לאחר פיגור 1:0 משערים של בובאן גרנצ'רוב, טיגרן בגסריאן ובובאן ניקולוב שמחקו יתרון מוקדם לאורחים מפנדל של מרקוס רוזנברג. ורדאר תתמודד בסיבוב השלישי של המוקדמות מול המנצחת בין קופנהאגן לז'ילינה הסלובקית כשהדנים יארחו את הגומלין ביתרון 1:3 מהמשחק הראשון.




גם פרטיזן בלגרד עלתה לשלב הבא בו תפגוש את אולימפיאקוס. הקבוצה הסרבית אמנם סיימה בתיקו מאופס במונטנגרו מול בודוצ'נוסט (0:2 בסיכום הכללי), שהספיק כדי להעלות את הקבוצה למפגש מול אלופת יוון. 


באטה בוריסוב שהופתעה במשחק הראשון בבית עם 1:1 מול אלשקרט ניצחה 1:3 בארמניה (2:4 בסיכום שני המשחקים) מצמד של מיכאיל גורדייצ'וק ושער של מקסים ולודקו. גם כאן הייתה זאת דווקא אלשקרט שעלתה ליתרון משער של אורס ננאדוביץ' הסרבי. הבלארוסים תשחק בסיבוב השלישי במוקדמות מול אלופת צ'כיה סלביה פראג.


גם אסטנה הקזחית עשתה את מירב העבודה במשחק הראשון מול ספרטקס יורמלה כשניצחה 0:1 בלטביה כך שתיקו 1:1 בגומלין (1:2 בסיכום הכללי) הספיק להם למפגש מול לגיה ורשה אלא אם כן הפולנים ישמטו בבית יתרון של 0:3 המשחק הראשון על אלופת פינלנד מרייהאמן.


אנדלובו בימיו במכבי חיפה. הוא כבר בסיבוב השלישי (Getty)


קרבאח, קבוצתם של אקסי מכבי חיפה דינו אנדלובו ומיצ'ל, עלתה שלב בהליכה לאחר שהשלימה ניצחון כפול על סמטרדיה אלופת גיאורגיה. אחרי 0:5 בחוץ הסתפקה האלופה האזרית ב-0:1 קטן משער של דונלד גורייה (0:6 בסיכום שני המשחקים) ותתמודד בסיבוב הבא מול המנצחת בין קוקסי האלבנית לשריף טיראספול. סיראז' נסאר וחבריו האלבנים צריכים למחוק בגומלין פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון במולדובה.


רייקה השלימה ניצחון כפול על אלופת וויילס, הניו סיינטס, לאחר שהביסה אותה בחוץ 1:5 (1:7 בסיכום שני המשחקים). אם השם נשמע לכם זה מוכר זה בגלל שהוולשים שברו בעונה שעברה את שיא הניצחונות הרצופים לקבוצה והעמידו אותו על 27. FH ניצחה 0:2 באיי פארו את ויקינגור ועלתה עם 1:3 בסיכום שני המשחקים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי