קוקסי ונסאר הודחו, לודוגורץ תפגוש את באר שבע

לודוגורץ
לודוגורץ | AFP

1:4 לאלופת בולגריה שעשויה לפגוש את בכר וחניכיו. מחצית לקשר הישראלי, אלופת אלבניה הודחה למרות 1:2 בגומלין. בישול לדאבור בזלצבורג, מאריבור וקבהא העפילו

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע היא כמובן לא היחידה שמשחק הערב (רביעי) במסגרת שלב המוקדמות השני של ליגת האלופות. קוקסי וסיראז' נסאר הודחו למרות 1:2 על שריף טיראספול לאחר 1:0 במשחק הראשון. לודוגורץ הביסה 1:4 על ז'לגיריס והעפילה לשלב הבא שם היא תמתין להפועל באר שבע. מואנס דאבור בישל ב-0:3 הקליל של זלצבורג על היברניאנס ממלטה. ניר ביטון לא שותף ב-0:4 של סלטיק מול לינפילד.




קוקסי – שריף טיראספול 1:2 (2:2 בסיכום, שריף עלתה בזכות שערי חוץ)

אלופת מולדובה הדיחה את אלופת אלבניה בעקבות 1:0 במשחק הראשון והעובדה שספגה בבית. איזאיר אמיני העניק יתרון ראשון בדקה ה-35 וכעבור 10 דקות פרו פייץ' הקרואטי קבע 0:2 והאלבנים פינטזו. נסאר נכנס בהפסקה אך סיריל באיילה מבורקינה פאסו צימק בדקה ה-56 עם שער חוץ יקר שעלה לאלבנים במקום בסיבוב הבא. גם אדום של ג'רמי דה נוייר ההולנדי לא עזר לקוקסי.


לודוגורץ – ז'לגיריס 1:4 (3:5 בסיכום)

אלופת בולגריה תגיע לטרנר בשבוע הבא לאחר שמחקה 2:1 מהמפגש בליטא. סרג' אניואדזי הצרפתי העניק יתרון לאורחים אך הברזילאי נתנאל פימיינטה איזן עוד לפני ההפסקה בדקה ה-41, וונדרסון הברזילאי הפך בדקה ה-44 ואחרי דקה קלאודיו קסרו הרומני סגר עניין בדקה ה-56. בדקה ה-74 הרומני השלים צמד ושלח את אלופת בולגריה לשלב הבא.



שחקני לודוגורץ חוגגים, יהיו בטרנר? (AFP)


מאריבור – ז'רינסקי מוסטאר 1:1 (2:3 בסיכום)

אלופת סלובניה עם מרוואן קבהא שהשלים 90 דקות ב-11, תהיה בשלב הבא למרות מעידה ביתית מול הבוסנים. אוגניאן טודורוביץ' עוד הפיח תקוות עבור האורחים בדקה ה-7, אך מיתיאה וילר איזן כעבור 20 דקות בשער נהדר אחרי שניצל טעות של השוער האורח ושלח את הסלובנים לסיבוב השלישי של המוקדמות. 


רד בול זלצבורג – היבניאנס 0:3 (0:6 בסיכום)

אלופת אוסטריה העפילה לשלב הבא בקלילות. מואנס דאבור פתח ב-11 ובישל בדקה ה-11 למארק רז'אטובסקי הפולני. פדריק גולברנדסן הוסיף כעבור שמונה דקות ואמאדו חאיידרה נעץ את השלישי בדקה ה-85 ושלח את המלטזים הביתה ללא קושי.


סלטיק – לינפילד 0:4 (0:6 בסיכום)

אלופת סקוטלנד טיילה לשלב הבא אחרי שלא התקשתה מול אלופת צפון אירלנד וטיאטאה אותה. ניר ביטון ראה מהספסל את את סקוט סינקלייר (4, 54), תום רוגיץ' (46) וסטיוארט ארמסטרונג (90) כובשים מול הצפון אירים החלשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי