בן שהר נפגע בצורה קשה בכתפו, עשוי לעבור ניתוח ולהיעדר תקופה ארוכה

בן שהר
בן שהר | מאיר אבן חיים

חלוץ באר שבע נפגע בכתפו ופונה לבי"ח, הוא צפוי לעבור ניתוח ולהיעדר מספר חודשים. גם קורהוט וברדה נפצעו. הקבוצה מנסה לסגור עם תומאש פקהארט. בכר: "התעלנו, יהיה קשה מאוד מול לודוגורץ"

(גודל טקסט)
מכה להפועל באר שבע. החלוץ בן שהר נפגע במהלך ההתמודדות במשחק הגומלין מול בודפשט הונבד בכתפו ופונה לבית החולים המקומי עם חשש לפגיעה קשה. שהר פונה על ידי אמבולנס כשהוא ממרר בבכי ובדיקה ראשונה העלתה שהכתף יצאה ממקומה והחלוץ יעבור ככל הנראה ניתוח שיגרור היעדרות של מספר חודשים. הוא יחמיץ בוודאות את צמד המפגשים מול לודוגורץ בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.


המועדון הודיע לאחר המשחק: "בן שהר סובל מפריקה במפרק הכתף, בוצע טיפול שיימשך בארץ. ככל הנראה יצטרך לעבור ניתוח וייעדר מספר שבועות".


גם מיחאי קורהוט, שספג מכה חזקה בראשו, נפצע והוחלף לאחר שהתלונן על סחרחורות בפתיחת המחצית השנייה. אליניב ברדה, שעלה מהספסל במקומו של בן שהר בדקה ה-35, מתח את השריר והוחלף גם הוא על ידי מוחמד גאדיר.




החלוץ מצטרף לאיסק קואנקה, הרכש הנוצץ של האלופה, שנפגש בקרסולו באימון לפני המפגש הראשון מול הונבד והחמיץ את שני המשחקים כשלא ברור עדיין אם הספרדים יהיה כשיר למפגשים מול אלופת בולגריה.





נאנק מכאבים. בן שהר (צילום: מאיר אבן חיים, בודפשט)


לא רק חדשות רעות יש בבאר שבע. במקביל, הקבוצה מנסה לזרז את המגעים ולסגור את עסקת החתמתו של החלוץ תומאש פקהארט הצ'כי לפני המפגש מול הבולגרים. פערים קטנים בלבד מפרידים בין הצדדים.


פקהארט שוחרר מא.א.ק אתונה היוונית שם שיחק בשנה וחצי האחרונות וכבש 12 שערים ב-40 הופעות. בעבר שיתף פעולה עם אלמוג כהן בנירנברג ובאינגולשטאט וקיבל המלצות להגיע למועדון. פקהארט עבר בעברו גם בטוטנהאם וסאות'המפטון באנגליה ורשם 19 הופעות בנבחרת צ'כיה.



פקהארט, ילבש אדום בקרוב? (Gettyimages)


המאמן ברק בכר סיכם: "לא רצינו להגיע הנה ולראות איך המשחק יתפתח, רצינו להכריע אותו בעצמנו וזה מה שקרה, אני שמח".


מצב הפצועים: "לשהר יש חבלה בכתף, נדע מחר מה המצב. בנוגע לקורהוט מדובר רק בתשישות ולגבי ברדה זו הייתה מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, אבל הוא מרגיש טוב יותר עכשיו".


הצבת אוחנה בהרכב: "עצם זה שהוא שיחק עם מליקסון, וואקמה ושהר משדר לקבוצה שבאנו לנצח. השילוב של כולם בהתקפה נתן לנו המון החלטיות ויצירתיות. לא באנו כדי לשחק הגנה וזה מה שרציתי שהשחקנים יבינו".



ברדה, רק סובל מרגישות (מאיר אבן חיים, בודפשט)


פערי האיכות מול הונבד
: "תמיד מסתכל על דברים פחות טובים. לא מודאג מזה שלא הצלחנו להביס אותם. הרוב הוא בסדר ומה שלא בסדר, נתקן".


החזרה של ההונגרים: "היתה צניחה ביכולת ושטויות שעשינו והרמנו את עצמנו – אבל לשמחתי ידענו להתעלות בזמן ולסגור את המשחק".



המפגש עם לודוגורץ
: "כל משחק זה משהו אחר, מחכה לנו קבוצה טובה מאוד ונצטרך להיערך אליה".


צירוף חלוץ נוסף
: "אם נצליח להביא חלוץ נוסף אז יהיה, אם לא נסתדר עם מה שיש. יש לנו סגל עמוק ואם יהיה שינוי, אתם תדעו".



ברק בכר, מערך מנצח (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי