בעלי לודוגורץ: "רק בישראל לא היינו, ננצח שם"

קשרו
קשרו | AFP

דומוסצ'ייב הפגין ביטחון לקראת המשחק ברביעי (20:00, ספורט1 HD). המאמן: "בהצלחה למי שרוצה להחליף אותי". מגן גרנאדה מועמד להצטרף

(גודל טקסט)
אכזבה גדולה אצל בודפשט הונבד אחרי ה-3:2 וההדחה מול הפועל באר שבע. המאמן אריק ואן דר מיר סיכם: "ברבע השעה הראשונה שיחקנו בטיפשות. כששינינו סגנון ולחצנו עם שלושה חלוצים זה עבד, אבל ב-20 הדקות האחרונות נאלצנו ללחוץ וזה גרם לנו לקחת סיכונים. אני חושב שהקבוצה שלנו השתפרה. היה מגיע לנו לצאת עם תוצאה טובה יותר. הראנו לאירופה שאנחנו כאן, אבל לא היינו מספיקים טובים".


המאמן חילק מחמאות לג'ון אוגו: "הוא היה השחקן הכי טוב בבאר שבע", וטען שלדעתו באר שבע מסוגלת להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות אם תצרף עוד שחקן התקפה. 




במקביל, בבולגריה כבר הכתירו את המשחקים בין הפועל באר שבע ללודוגורץ כחשובים ביותר במוקדמות בגלל שהזוכה תוכל לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית אם תפסיד בפלייאוף. בבולגריה כתבו: "משוכה ישראלית גבוהה ללודוגורץ בדרך לפלייאוף".



ואן דר מיר, מאוכזב (אודי ציטיאט)


"רק בישראל עוד לא היינו, אבל אם היריבה פחות או יותר רמה שלנו, ניסע לשם וננצח", כך התבטא אחד מבעלי לודוגורץ גיאורגי דומוסצ'ייב. האלופה הבולגרית נשמה לרווחה אחרי שמחקה פיגור 2:1 מהמשחק הראשון לניצחון 1:4 בגומלין על ז'לגיריס. הבעלים הוסיף ואמר שהקבוצה מתקשה למצוא שחקן חיזוק ברמה שישדרג את הסגל. זאת לאחר שבימים האחרונים הזכירו בבולגריה את הקשר הפולני יאצק גורלסקי (25) והמגן הצרפתי מתיו סונייה (27) כמועמדים להצטרף. האחרון שיחק אשתקד עם עומר אצילי בגרנאדה. 


"ברור שיש לנו קבוצה חזקה", אמר הקשר מרסלינו לאחר המשחק. "אנחנו לא מכירים את הפועל באר שבע ונתחיל ללמוד אותה. קודם נחשוב על המשחק נגד צסק"א בליגה ואז על לידת האלופות. כשאני עולה על המגרש לא חושב על הפסד".   "היינו בטוחים בעצמנו לפני המשחק וידענו שנעלה. למדנו מהטעויות ולא ויתרנו גם אחרי שספגנו", אמר החלוץ הרומני קלאודיו קשרו שכבש פעמיים. "אם קבוצות באירופה רוצות אותי, כנראה שכולנו עושים עבודה טובה". 


קשר לודוגורץ מרסליניו, ברזילאי שהתאזרח ומשחק בנבחרת המקומית אמר אחרי ה-1:4 על ז'לגיריס שמחק את ה-2:1 מהמשחק הראשון: "אם נשחק כמו ז'לגיריס זה אפשרי. שיחקנו עם לחץ על היריבה מהרגע הראשון ולרגע לא חששנו". 
 


היריבה בדמות באר שבע: "אנחנו צריכים ללמוד טוב את סגנון המשחק של באר שבע ולהיות סבלניים במשחק הראשון. יש לנו כבר ליגה ולכן אנחנו חושבים קודם על המשחק נגד צסק"א סופיה בליגה ואחרי זה על ליגת האלופות".



לודוגורץ חוגגת, תעבור את באר שבע? 


הקבוצה תחסר את השוער הראשון שלה ולאדיסלב סטויאנוב שלא שיחק גם במשחקים נגד ז'לגיריס בגלל פציעה. סבטוסלב דיאקוב קפטן לודוגורץ הקדיש לו את הניצחון ואמר: "הוא חסר לנו מאוד. כשאנחנו משחקים אגרסיבי ודינמי אף אחד לא יכול לעבור אותנו. אם נשחק כך נגד באר שבע נעבור אותם". לודוגורץ גם תשחק את משחקה נגד הפועל באר שבע בעיר רזגארד באצטדיון שכולל 12,000 מקומות בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי