סאשה זכה לקבלת פנים, מאמן לודוגורץ: ב"ש מסוכנת

מאמן לודוגורץ גיאורגי דמנדז'ייב
מאמן לודוגורץ גיאורגי דמנדז'ייב | טוויטר

אקס הפועל תל אביב שישחק מחר (רביעי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד הפועל באר שבע זכה לעידוד מצד אוהדיו בעבר. הקשר מרסליניו: "גם כריסטיאנו רונאלדו לא משחק לבד"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

את השקט שליווה את עלייתם של שחקני לודוגורץ לאימון המסכם בטרנר הפרו קריאות השמחה שהשמיעו בני משפחה מרחובות. זוג הורים ובנם הצעיר, אוהדי הפועל תל אביב במשרה מלאה, ירדו דרומה רק כדי לקדם את פניו של לוקאס סאשה.


"לא, אנחנו לא אוהדים של לודוגורץ. בסך הכול באנו להגיד שלום ללוקאס ולהודות לו על התקופה היפה שהייתה לו כששיחק בהפועל תל אביב", הסביר אב המשפחה. סאשה עצמו התייחס לירידת הליגה של קבוצתו לשעבר ואמר: "המצב של הפועל תל אביב מאוד כואב לי, ואני מקווה שיחזרו לליגת העל בשנה הבאה".
 

במסיבת העיתונאים חשפו הבולגרים פנים רציניות. המאמן גיאורגי דמנדז'ייב התחמק מחלוקת ציונים לשחקני היריבה והסתפק בתשובה כללית. "יש לבאר שבע יותר משחקן מסוכן אחד, כל הקבוצה שלהם מסוכנת. ראינו מה הם יודעים לעשות בסיבוב הקודם כשניצחו פעמיים את הונבד, ובעונה שעברה במסגרת המפעלים האירופיים".


מאמן לודוגורץ דמנדז'ייבמאמן לודוגורץ דמנדז'ייב


שאלת הפייבוריטית במשחק נשארה פתוחה, לאחר שהמאמן הבולגרי אמר: "במעמדים האלה אין פייבוריטית, מצפים לנו שני משחקים קשים מול יריבה חזקה, ואני מקווה שנעלה לשלב הבא".


הקשר הברזילאי המתאזרח, מרסיליניו, הוסיף באותו עניין: "גם כריסטיאנו רונאלדו לא משחק לבד. יש סביבו עוד עשרה שחקנים שעושים את העבודה". לדבריו, החום המכביד שישרור הערב בטרנר לא אמור להוות תירוץ. "אנחנו מקצוענים וצריכים לדעת להסתדר בכל מזג אוויר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי