15 דקות לנאתכו ב-0:2 של צסק"א אצל א.א.ק אתונה

צסק"א
צסק"א | aaaaaa

מוקדמות האלופות: הקשר נכנס כמחליף, דז'גוייב ו-וורנבלום נתנו מקדמה יקרה לגומלין. 0:1 לסלביה על באטה בוריסוב, 2:2 לסטיאווה מול פלזן, קופנהאגן הופתעה ע"י אלופת מקדוניה ואולימפיאקוס ניצחה את פרטיזן בלגרד

(גודל טקסט)
הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם מספר משחקים מסקרנים. ביברס נאתכו פתח על הספסל ב-0:2 של צסק"א מוסקבה על א.א.ק אתונה.



א.א.ק אתונה – צסק"א מוסקבה 2:0

סגנית אלופת יוון קיוותה לנצל את הביתיות אבל אלאן דז'גוייב העניק יתרון עם הירידה להפסקה ובדקה ה-55 פונטוס וורנבלום השבדי סגר עניין אחרי בישול של ויטיניו הברזילאי והעניק יתרון מבטיח לגומלין. ביברס נאתכו החליף את דז'גוייב בדקה ה-75.



מקדמה יקרה לרוסים, שחקני הקבוצות באתונה (צסק"א, רשמי)


וארדאר – קופנהאגן 0:1
אלופת מקדוניה וארדאר הפתיעה וניצחה בסקופיה 0:1 את מקבילתה מדנמרק קופנהאגן. ג'ונתן באלוטלי כבש את השער היחיד במשחק לזכות המארחת בדקה ה-65, והדנים, שלא הצליחו להשיג שער חוץ, ילחמו בגומלין על מנת לא לעוף בשלב מוקדם בהרבה משתכננו.


פרטיזן בלגרד – אולימפיאקוס 3:1
האלופה היוונית הגיעה ל-"סטדיון פרטיזנה" הלוהט בבלגרד ולא ריחמה על הקבוצה המקומית. כבר בדקה השישית היה זה אל בן מוחמד לכבוש שער חוץ חשוב לזכות האדומים. כעבור ארבע דקות לינדר קנה השווה, אלא שהשני של מוחמד ('56) ושער של עמנואל אמניקה בדקה ה-91 קבעו מקדמה משמעותית לאורחת לקראת הגומלין.


סלביה פראג – באטה בוריסוב 0:1

אלופת צ'כיה והיריבה העירונית של טל בן חיים וספרטה פראג השיגה ניצחון דחוק ומקדמה קלה לגומלין מול אלופת בלארוס למרות מסע הרכש המרשים שלה בקיץ. דני הפורטוגלי פתח ב-11, חליל אלטינטופ על הספסל ורק פנדל של מילאן סקודה בדקה ה-20 הכריע.


משחקים נוספים:

סטיאווה בוקרשט – ויקטוריה פלזן 2:2

(קונסטנטין בודסקו 37, פיליפה טשיירה, 61 / מיכל קרמנצ'יק, 23, יאן יופיץ', 53)


קרבאח – שריף טירספול 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי