ליאור רפאלוב בישל ב-3:3 המשוגע של קלאב ברוז'. 90 דקות לדאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

הקשר הישראלי הפגין יכולת טובה נגד בשאקשהיר והוחלף בדקה ה-75, חלוץ זלצבורג הוחלף בתוספת הזמן בתיקו הביתי של אלופת אוסטריה נגד מקבילתה הקטנה מקרואטיה

(גודל טקסט)

מעבר למשחקה של הפועל באר שבע נגד לודוגורץ, התקיימו הערב (רביעי) עוד מספר משחקים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.


קלאב ברוז' – בשקאשהיר 3:3 
קלאב ברוז' אירחה את הקבוצה הטורקית וכבשה שני שערי יתרון מהירים עם ליאור רפאלוב בהרכבה. דניס בונאבנטורה כבש את השער הראשון כבר בדקה השישית מבישול של רפאלוב. סטפאנו דנסוויל כבש את השני לבלגים בדקה ה-16.


מרסיו מוסורו החזיר את הטורקים למשחק עם שער מצמק בדקה ה-59 ואליירו אליה השווה בדקה ה-64. ההלם הבלגי נמשך כאשר האורחים ביצעו מהפך ועלו ל-2:3 בדקה ה-73 משער שני במשחק של מוסורו. ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-75 וכעבור ארבע דקות, השווה דנסוויל ל- 3:3 עם שערו השני במשחק.


רפאלוב. יספיק לגומלין?
רפאלוב. יספיק לגומלין?


רד בול זלצבורג – רייקה 1:1

אלופת קרואטיה המפתיעה בהחלט לא באה להתבטל ב-"רד בול ארנה" האוסטרי. מריו גבראנוביץ' הדהים את זלצבורג עם שער יתרון בדקה ה-30, לפני שהי צ'אן הונג השווה בדקה ה-49. מואנס דאבור רשם 90 דקות, אך לא הצליח לייצר שער והוחלף ע"י האנס וולף בתוספת הזמן. הוא יסע עם קבוצתו לקרואטיה כשהסנסציה באופק, ולרייקה שער חוץ חשוב.


דינמו קייב – יאנג בויז 1:3

סגנית אלופת אוקראינה רוצה להיות הנציגה השניה ממדינתה בשלב הבתים של ליגת האלופות והדרך לשם תעבור בציריך. למרות שער החוץ של כריסטיאן פאשנאחט לטובת השוויצרים בדקה ה-91, נראה שדינמו קייב בדרך הנכונה. אנדריי ירמולנקו ('15), דיומרסי מבוקאני בזואה ('34) ודניס הרמאש ('93) הבטיחו את הניצחון.


מאריבור – הפנרפיירדיר 0:1
מרואן קבהא פתח בהרכבה של אלופת סלובניה שניצחה בביתה 0:1 את הקבוצה מאיסלנד. קבהא שיחק  לכל אורך 90 הדקות. מרכוס טבארס כבש את השער בדקה ה-54.


דאבור מבסוט. מבוכה קטנה לזלצבורג
דאבור מבסוט. מבוכה קטנה לזלצבורג


סלטיק – רוזנבורג 0:0 
הסקוטים לא הצליחו לכבוש בביתם. ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף.


ניס – אייאקס 1:1
מריו באלוטלי העלה את הצרפתים ליתרון דקה ה-32, דוני ואן דה ביק כבש להולנדים בדקה ה-49 וקבע 1:1.


במשחק נוסף: אסטנה – לגיה ורשה 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי