צפו: קונדוגביה עם שער עצמי הזוי, 1:2 לאינטר על צ'לסי

יובטיץ'
יובטיץ' | AFP

הצרפתי של הנראזורי כבש מהחצי לשער הלא נכון, אך האיטלקים הרשימו מול אלופת אנגליה וזכו בגביע האלופות בסינגפור. יובטיץ' ופרישיץ' כבשו ראשונים, מוראטה התקשה לסייע מנגד

(גודל טקסט)
 האם אנטוניו קונטה וצ'לסי צריכים לחשוש לאור משחקי ההכנה בגביע האלופות בסינגפור? אמנם המסע נפתח ב-0:3 חלק על ארסנל, אבל רק לפני ארבעה ימים הבלוז הובסו על ידי באיירן מינכן (על אף שהצליחו לחזור מ-3:0 ל-3:2) וגם היום במשחק האחרון לפני פתיחת העונה הרשמית הם התקשו ונכנעו 2:1 לאינטר.


כ-32,500 צופים הגיעו לצפות במשחק בין אלופת אנגליה לנראזורי, שאחרי 0:2 על באיירן מינכן הרשימו פעם נוספת וכבר מן הפתיחה הקשו על הבלוז. לוצ'יאנו ספאלטי פתח בחלק הקדמי עם אנטוניו קנדרבה ואיבן פרישיץ' שנטען לא אחת בשבועות האחרונים כי הם מבוקשים על ידי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בהתאמה, וביחד עם סטבן יובטיץ' שפתח בחוד הם עשו צרות להגנה האנגלית.




יובטיץ', שבעונה האחרונה שיחק בסביליה וספק אם ירצה לזכור את השנה באנדלוסיה, היה הראשון למצוא את הרשת עמוק בתוספת הזמן – בעיטת פנדל שלו נהדפה על ידי קורטואה, אולם הוא היה הראשון לכדור לכדור החוזר. בדקה ה-53 המונטנגרי בישל לפרישיץ' הקרואטי, שהעלה את הקבוצה ממילאנו ליתרון כפול מוצדק בדרך לזכייה בגביע האלופות בסינגפור.



פרישיץ'. קבע יתרון כפול ומוצדק (AFP)


צ'לסי, עם חוד שכלל את מישי באטשואי ואלברו מוראטה, נהנתה משער מצמק ביזארי במיוחד. בדקה ה-74 המחליף ג'ופרי קונדוגביה ניסה להחזיר לדניאלה פאדלי, חברו לקבוצה שעומד בין הקורות, אולם מכמעט חצי מגרש כבש שער עצמי שייזכר לעוד שנים רבות. מועמד לשער העונה יש מי שיגידו.


Inter Milan players celebrate winning the International Champions Cup after beating Chelsea 2-1 in Singapore. pic.twitter.com/EcKnOAPnTP

— Squawka News (@SquawkaNews) July 29, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי