אנדלובו ומיצ'ל כבשו, קרבאח בפלייאוף ליגת האלופות

דינו אנדלובו וקרבאח חוגגים
דינו אנדלובו וקרבאח חוגגים | טוויטר

שני שחקני מכבי חיפה בעבר, כיום באלופת אזרבייג'ן, מצאו את הרשת והעניקו לקבוצתם 1:2 יקר במולדובה על שריף טירספול אחרי 0:0 במשחק הראשון. צוות ישראלי בראשות ריינשרייבר ניהל את ההתמודדות

(גודל טקסט)

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יצא לדרך כבר הערב (שלישי), ובמשחק היחיד שנערך נקבעה גם הקבוצה הראשונה שהעפילה לשלב הפלייאוף – מדובר בקרבאח, אלופת אזרבייג'ן, שניצחה 1:2 במולדובה והדיחה מהמפעל את שריף טירספול.


המשחק הראשון בשבוע שעבר הסתיים ב-0:0, כך שמדובר היה במאבק של ממש על הכרטיס לשלב האחרון לפני הבתים. את המשחק שפטה רביעייה ישראלית בראשות רועי ריינשרייבר, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע השער הראשון בהתמודדות ואותו כבש לא אחר מאשר דינו אנדלובו.




השער של אקס בני יהודה ומכבי חיפה כמובן הוביל לכך שעל המארחת להשלים מהפך, ואכן שריף ככל שנקפו הדקות הפקירה את ההגנה יותר ויותר. בדקה ה-86 היא גם שילמה ביוקר, כאשר מיצ'ל הספרדי, אקס נוסף של מכבי חיפה, קבע 0:2 ונתן את האות לחגיגות. המולדבים רק הצליחו לצמק עמוק בתוספת הזמן מפנדל של החלוץ הקונגולזי זיגוי בדיבאנגה.


מחר ייערכו תשעת המשחקים הנוספים בסיבוב המוקדמות השלישי (מסלול אלופות), גם הפועל באר שבע תתארח בבולגריה אצל לודוגורץ עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון ואם אלופת ישראל תעבור שלב ייקבעו חמש יריבותיה בשלב הבא. קרבאח עשויה להיות אחת מהן, אולם הסיכויים לכך לא גבוהים בשלב זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי