לודוגורץ נגד ההיסטוריה: "עונה שלמה על כף המאזניים"

מיכאל אוחנה מול לודוגורץ
מיכאל אוחנה מול לודוגורץ | דני מרון

37 שנים לא חזרה קבוצה בולגרית מ-2:0 במשחק הראשון במפעל אירופי, הפרשנים המקומיים טוענים לקראת המפגש מול הפועל ב"ש (רביעי, 21:30): "עתיד המאמן וכמה שחקנים יוכרע במשחק הזה"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע בוודאי תשמח לשמוע את הנתון הבא לקראת המשחק הערב (רביעי, 21:30) מול לודוגורץ. ב-37 השנים האחרונות אף קבוצה בולגרית לא הצליחה לעבור שלב בגביעי אירופה השונים אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון.

הפרשנים בבולגריה טוענים שלודוגורץ הראתה בטרנר רק עשרה אחוזים מיכולתה והיא תנסה ללכת נגד ההיסטוריה והסטטיסטיקה. האחרונה שעשתה מהפך היא סלביה סופיה ב-1980, שהפסידה 2:0 לספרטה פראג במשחק הראשון וניצחה 0:3 בגומלין.

"לודוגורץ תרצה לעשות אותה תוצאה כמו סלביה", נכתב בתקשורת הבולגרית. "אבל כדי להשיג אותה היא תצטרך להראות כדורגל אחר לחלוטין ממה שהראתה לפני שבוע בטרנר ולשחק כדורגל קבוצתי ולא של יחידים". הפרשנים לא חוסכים ביקורת מהחלוץ הברזילאי ג'ונתן קאפו. "סקאוטים רבים באים לראות אותו ולא לחינם. בעונה שעברה הוא שיחק מצוין, אבל העונה הוא לא מראה את היכולת האמיתית שלו העונה", נכתב "בטופספורט".

פרשני העיתון "7 ימי ספורט" טוענים: "לודוגורץ תצטרך להבקיע לפחות ארבעה שערים כדי לעבור. באר שבע ללא ספק יכולה לכבוש לפחות שער או יותר והמאמן גיאורגי דרמנדז'ייב יצטרך לנטרל את משחק האגפים של באר שבע. עונה שלמה, העתיד של המאמן וכמה שחקנים על כף המאזניים במשחק אחד נגד באר שבע". המאמן לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב. הבלם גיאורגי טרזייב עשוי לפתוח במקומו של איגור פלשטון האוקראיני.

מיכאל אוחנה מול שחקני לודוגורץ (דני מרון)
מיכאל אוחנה מול שחקני לודוגורץ (דני מרון)

הבעלים של הקבוצה חושק ברווחים העצומים שתכניס ההעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות (12.7 מיליון יורו) ולא מסתפק ב"כסף הקטן" של הליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי