בעקבות ההפסד לב"ש: מאמן לודוגורץ צפוי לעזוב את תפקידו

מרסלינו
מרסלינו | אודי ציטיאט

הבולגרים בהלם לאחר הכישלון בפלייאוף ליגת האלופות מול הפועל ב"ש, דרמנדז'ייב: "הבעלים יחליט על עתידי". מוצי: "המשחק שלהם מבוסס רק על וואקמה". צפו בתקציר

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

הלם מוחלט בבולגריה מההדחה של לודוגורץ בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות למרות ה-1:3 אמש (רביעי) על הפועל באר שבע. לטענת הפרשנים המקומיים הקבוצה הבולגרית הייתה טובה בהרבה, אבל טעות אחת השאירה אותה מחוץ למפעל היוקרתי.

באתר "נוב ספורט" נכתב: "לודוגורץ הודחה מהאלופות אחרי טעות שלה ומזל גדול של באר שבע". בעיתון "7 ימי ספורט" נכתב: "הכדור פגע ברגליים של איגור פלשטון בצורה אידיוטית ומשם נכבש השער. לודוגורץ יותר טובה מבאר שבע, אבל היא תראה את שלב הבתים של הצ'מפיונס בטלוויזיה".

המאמן גיאורגי דרמנדז'ייב צפוי להיות מפוטר בימים הקרובים ובמקומו ימונה שחקן העבר דמיטאר דימיטרוב. הקבוצה רצתה את מירצ'ה לוצ'סקו המוערך, אך הוא כבר מונה למאמן נבחרת טורקיה. כשנשאל אם יישאר בתפקידו ענה דרמנדז'ייב: "יש בעלים של הקבוצה והוא מחליט". הנשיא עצמו אמר: "אלוהים לא היה איתנו במשחק הזה".

"שיחקנו טוב מאוד והובלנו 0:3, אבל טעות אחת בכל המשחק חרצה את גורלנו", אמר המאמן. "לוונדרסון הייתה הזדמנות של מאה אחוז לכבוש ואז היינו עולים, אבל הוא החמיץ אותה. ג'ונתן קאפו נשמר חזק, אבל הוא היה מצוין ושיחק באגרסיביות גדולה. טעות אחת שלו אחרי שלא כבש הייתה פטאלית".

מרסליניו. אכזבה (אודי ציטיאט)
מרסליניו. אכזבה (אודי ציטיאט)

דרמנדז'ייב אמר שעכשיו התקווה שלו היא לעלות לליגה האירופית: "אנחנו קבוצה חזקה ששיחקה מאז תחילת הפרויקט לפני שש שנים כל עונה בשלב הבתים של גביעי אירופה ואני רוצה להגיע לשם שוב. יש כנראה גורל בכדורגל וזה היה הגורל שלנו – לעשות טעות ולא לכבוש משלוש הזדמנויות שהיו לנו. הקבוצה שעשתה פחות טעויות עלתה".

השחקן קוסמין מוצי מתח ביקורת על באר שבע: "ידענו איך לשחק מולם והם יצאו רק למתפרצות. כל המשחק של באר שבע מבוסס רק על טוני וואקמה, אבל כשאתה סופג שער במצב כזה קשה לך להיות מרוכז. כולם חשבו שנכבוש את הרביעי, אבל זה לא עבד. כולנו יצאנו להתקיף והם יכלו לכבוש בקלות עוד שני שערים. יש לנו צ'אנס נוסף בליגה האירופית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי