באוסטריה חושבים שמכבי ת"א אלופה ומשחקת בבלומפילד

איצטדיון בלומפילד
איצטדיון בלומפילד | דני מרון

כתבות הפרופיל על יריבת אלטאך לקו באי דיוקים. המאמן שמידט: "אנחנו אנדרדוג". מאמן מאריבור מילאניץ': "יש לב"ש קהל פנאטי ושמעתי מקבהא שהם רצו לקבל אותנו. נצטרך להוכיח להם שטעו"

(גודל טקסט)

בתקשורת האוסטרית עשו כתבות פרופיל על מכבי תל אביב, שהוגרלה מול אלטאך בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, ואלה סבלו מאי דיוקים קשים. כך למשל נכתב שהצהובים הם אלופי ישראל ושהמגרש הביתי של ג'ורדי קרויף ושחקניו הוא בלומפילד.

מאמן אלטאך, קלאוס שמידט אמר: "אנחנו אנדרדוג מובהק. נצטרך להיות בשיאנו נגד מכבי תל אביב כפי שהיינו בצמד המשחקים מול גנט. אבל אני שמח שנשחק נגד קבוצה ברמה הזאת, זאת משימה מעניינת עבורנו". האוסטרים הדהימו את הבלגים בסיוב המוקדמות השלישי עם ניצחון ביתי 1:3 בגומלין אחרי 1:1 במשחק הראשון (2:4 בסיכום שני המשחקים).


המנהל הספורטיבי, ג'ורג' זלהופר: "נחמד שייצא לי לבקר בפעם הראשונה בישראל. הצגנו יכולת פנטסטית בשני המשחקים נגד גנט והוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד קבוצות ברמות הגבוהות". אגב בגנט שלחו אזהרה למכבי. שחקן בקבוצה אמר לספורט1: "עדיף לצהובים להתכונן טוב מאוד למשחק. שלא יהיו שאננים. אלטאך קבוצה מצוינת למרות שאין לה שמות".


גם אוהדי מכבי היו שמחים אם בלומפילד היה המגרש הביתי (דני מרון)  

בסלובניה מרוצים מכך שהגרילו את הפועל באר שבע בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. המנג'ר המקצועי זלאטקו זאחוביץ': "אנחנו מכירים את באר שבע טוב מאוד משום שרצינו לרכוש את החלוץ הברזילאי שלהם לוסיו (שעזב בינתיים לאלזיגספור הטורקית). זו קבוצה עם איצטדיון מאוד ביתי ועושה תוצאות טובות בבית. אי אפשר לזלזל בקבוצה שמנצחת פעמיים בבית ובחוץ את אינטר אבל לדעתי הסיכויים לעלות הם 50-50".


"קבהא יעזור לנו באינפורמציה על באר שבע" (מאריבור אתר רשמי)

המאמן דארקו מילאניץ': "מרואן קבהא סיפר לי שבאר שבע מאוד רצו להגריל אותנו, אז נצטרך להוכיח להם כמה הם טעו. אני דווקא העדפתי את סלביה פראג כי האלופה הישראלית משחקת מאוד אגרסיבי, האוהדים שלהם חמים ומזג האוויר לא יקל עלינו. קבהא יעזור לנו באינפורמציה על הקבוצה. זה יתרון גדול עבורנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי