פורע שטרות: ניימאר כבש ובישל ב-0:3 של פ.ס.ז' על גנגאן

ניימאר
ניימאר | טוויטר

הברזילאי כיכב בהופעת הבכורה במדי הקבוצה מעיר האורות. החלוץ בישל לקבאני במסירה גאונית, האורגוואי פירגן ובישל לכוכב את השער השלישי. שלושער אדיר לפלקאו ב-1:4 של מונאקו

קבוצות: שטרסבורג ליל
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן ניצחה הערב את גנגאן 0:3. את מלוא תשומת הלב קיבל ניימאר, שערך בכורה וגם הבקיע את השער השלישי של הקבוצה מעיר האורות. ג'ורדן איקוקו הביע שער עצמי, אדיסון קבאני כבש את השני לאחר בישול גדול של הברזילאי.


הכוכב הברזילאי פתח בהרכב של אוניי אמארי ונראה שהשתלב בצורה נהדרת. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-52 לאחר שמגן גנגאן, ג'ורדן איקוקו כבש בטעות לשערו שלו, והעלה את הפריסאים ל-0:1, לאחר מחצית ראשונה נטולת מצבים מאיימים. בדקה ה-63 ניימאר מצא את קבאני במסירה אדירה, והחלוץ האורוגוואי לא התבלבל וקבע 0:2 לפ.ס.ז'.



בדקה ה-82 הגיע הרגע הגדול של הכוכב הברזילאי. קבאני התנהל עם הכדור באגף השמאלי של הרחבה, הקפיץ אל ניימאר על הגנת גנגאן והסופרסטאר נשאר מול שער חשוף ונתן את האותות לחגיגות בניצחון הבכורה בפ.ס.ז'.

PEEP PEEEEEP! All over at Guingamp as Neymar scores and gets an assist on his PSG debut https://t.co/lVy4aR37CIpic.twitter.com/K0GdQjqYXq

— Mirror Football (@MirrorFootball) August 13, 2017

שטרסבורג – ליל 0:3
למרות מסע הרכש המרשים שביצעה הקבוצה הקיץ, שחקניו של מרסלו ביילסה התקשו מול שטרסבורג. טיאגו מנדס נפצע בדקה ה-12 וקווין מאלקווי בדקה ה-19, ולכן ביילסה ערך שני חילופים לפני הדקה ה-20. כמו כן, המאמן הארגנטינאי בחר להחליף את פודה טורה בדקה ה-38, ובכך סיים את מכסת החילופים עוד לפני המחצית הראשונה. ליל נשארה בעשרה שחקנים לאחר שבדקה ה-63 שוער ליל, מייק מנגאן, קלט כדור והשליך אותו על ראשו של שחקן שטרסבורג בנג'מין קורנייה., בעקבות כך, השוער ספג כרטיס אדום, וליל נשארה בעשרה שחקנים לאחר שערכה את כל שלושת החילופים שלה במחצית הראשונה.


ניקולה דה פרביל עמד בין הקורות עד שריקת הסיום. בדקה ה-74 ז'ונס מרטין כבר העלה את העולה החדשה ל-0:1 מבישול של דימיטרי לינאר, שהכפיל בעצמו בדקה ה-82 מהנקודה הלבנה וקבע 0:2. גרים, המחליף, נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-88.


מייק מנגאן משאיר את חבריו בעשרה שחקנים (gettyimages)
מייק מנגאן משאיר את חבריו בעשרה שחקנים (gettyimages)


דיז'ון – מונאקו 4:1
גם ללא קיליאן אמבפה שישב 90 דקות על הספסל, האלופה המשיכה לנצח. כבר בדקה השלישית רדאמל פלקאו קיבל כדור מקמיל גליק וסובב באופן מרהיב כדור לפינה הימנית הגבוהה של השוער בפטיסט ריינה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-25 הבלם ג'מרסון כבר הכפיל ל-0:2, והחלוץ הקולומביאני השלים שלושער (37, 51). ווסלי סייד (43) רק צימק לדיז'ון.


Crack! Parabéns Tigre! @FALCAO ⚽️ @AS_Monacopic.twitter.com/CAxCuygZfy

— gb (@Boschilia) August 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי