איינבינדר צפוי לפתוח, בכר: נגע להתגבר על החסרון של ויטור

איינבינדר
איינבינדר | דני מרון

הפועל באר שבע סיימה את ההכנות למאריבור (רביעי, 21:45) וקיבלה בשורות טובות במצבת השחקנים. הקשר כשיר להתמודדות. הרכש הספרדי וזריהן ערכו אימון מלא. בכר: "לכל שחקן יש מחליף"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע סיימה את ההכנות למפגש עם מאריבור ולפני כאן ערכה מסיבת עיתונאים , יממה לפני המשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות נגד (רביעי, 21:45). המאמן ברק בכר אישר כי דן איינבינדר יהיה בסגל: "דן התאמן והוא כשיר למשחק". המאמן אף רמז שבלם הרכש חאתם עבד אלחמיד עשוי להיכלל בסגל למשחק אחרי שיקיים אימון אחד בלבד עם חבריו החדשים. 


על חסרונו של מיגל ויטור: "הוכחנו במהלך השנים האחרונת שהקבוצה לא תלויה בשחקן כזה או אחר, לא נעים, אבל נתגבר בזכות הסגל הגדול והאיכותי. לכל שחקן יש מחליף ראוי בכל עמדה. צריך להתייחס למשחק ולא למי שלא משחק. זה משחק מאוד חשוב".


הבאת חאתם עבד אלחמיד כמחליפו של מיגל ויטור: "אלחמיד ראוי להיות בהפועל באר שבע ולכן הבאנו אותו. אנחנו קבוצה מספיק מאוזנת ומאוד מוכנה, אני לא רואה סיבה שלא נשחק מחר את המשחק הרגיל שלנו".


ברק בכר ומהראן ראדי. מגיעים מוכנים

ברק בכר ומהראן ראדי. מגיעים מוכנים (דני מרון)


אם אלחמיד ייכלל בסגל כבר מחר: "היום הוא יערוך אימון ראשון איתנו. תגלו מחר אם הוא בסגל".


שביעות הרצון של כל צד מההגרלה: "אין לנו שום זכות לשמוח בשלב זה. אם נעבור אז נשמח, אבל הגרלה טובה אפשר להגיד רק אחרי משחקים ובשום פנים ואופן לא לפני. אנחנו לא חושבים על דבר אלא על עליית שלב".


מהראן ראדי
נשאל על כך שפגש את מאריבור לפני שלוש שנים, עוד כשהיה במכבי תל אביב: "מרואן קבהא הוא חבר, אבל אני לא עוקב אחרי מאריבור ולא מכיר אותה. אני יודע שזו קבוצה שעשתה חיים קשים להרבה מאריות אירופה".


"נתגבר על כל חסרון" (דני מרון)


כיצד פציעת ויטור השפיעה: "הוא שחקן מצוין וחשוב שעשה הרבה בשביל הפועל באר שבע, אבל בכדורגל יש פציעות וזה קרה בתזמון לפני משחק חשוב, אבל הסגל של ב"ש נבנה כך שיש לכל שחקן מחליף. אני לא חושב שזו צריכה להיות בעיה מבחינתנו, כל מי שישחק במקומו יעשה זאת בצורה הכי טובה".


אם הוא חושב על הפנדל שהחמיץ מול סלטיק בפלייאוף האלופות בעונה שעברה:
"לא חשבתי על זה. העונה האחרונה הייתה מהטובות בקריירה שלי, החמצת הפנדל חיזקה אותי וגרמה לי להשתפר גם בפן המנטלי. אני לא חושב שיש קשר בין השנה שעברה למה שהולך להיות מחר".


כמה חשובה לו עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות:
"להגיד שלא חשבתי על זה? חשבתי על זה ואני מאוד רוצה להיות ולטעום מליגת האלופות, אבל אני לא חושב על הסוף. בשביל להיות שם אנחנו צריכים לעבור את שני המשחקים הבאים".


ראדי.

ראדי. "קבהא חבר" (דני מרון)


המוכנות הפיזית והטקטית בקבוצה: "הייתה חלוקת עומסים בתקופה האחרונה וכמעט כל השחקנים זכו לדקות משחק. מבחינה גופנית כולנו מוכנים למחר. שיחקנו ביום חמישי בפעם האחרונה, אז אין לי ספק שכולם מוכנים פיזית ומנטלית".


אם זה יהיה פספוס לא להעפיל לליגת האלופות: "אני מטבעי בן אדם ריאלי ואני לא עושה השוואות. תמיד מסתכל על הפועל באר שבע וכמו שאנחנו באים למשחקי גביע הטוטו, ככה אנחנו צריכים להגיע למשחקים באירופה. עובדתית זה מה שעשינו בשנתיים האחרונות וכך עלינו לעשות גם מחר, לבוא ולעשות את העבודה כמו שצריך. לא צריך להסתכל על הגרלה נוחה או שלא, זה תלוי בנו ובגישה שלנו".


איינבינדר צפוי לפתוח, זריהן וקואנקה ערכו אימון מלא
באימון המסכם של האלופה הישראלית בלטה נוכחותו האקטיבית של דן איינבינדר שהתאושש מהפגיעה במשפעה ומועמד לפתוח בקישור האחורי, לצדם של מהראן ראדי וג'ון אוגו. בשורות מעודדות הגיעו גם מכיוונם של איסק קואנקה וניב זריהן שערכו אימון מלא. 



קצב החלמתו של בן שהר מהשבר בעצם הבריח משביע רצון, וגם הוא התאמן בצידי המגרש. תוך כדי הקפת המגרש בריצה, התקרב אליו בכר והחליף איתו מסירות כפולות. גם זו דרך להאיץ קצב החלמה של שחקן פצוע, לפחות בפן המנטאלי.



קואנקה, יחזור בקרוב (דני מרון)



אלחמיד באימון הבכורה (דני מרון)


לואי טאהא בוודאי עקב בעניין רב אחר השינויים בעקבות החתמתו של הבלם חאתם עבד אלחמיד שהספיק להירשם לאירופה ויוכל לשחק בכל אחד משני המשחקים הקרובים נגד מאריבור. ועדיין, עם רקורד של אימון אחד בלבד ברור לרכש האשדודי שלא בונים עליו למשחק הראשון. את המשבצת של ויטור ימלא טאהא, ואת הגיבוי הנוסף למרכז ההגנה יספק ג'ון אוגו.


בעניין אחר, הבעלים אלונה ברקת פנתה לאוהדים באמצעות חשבון הפייסבוק הרשמי של הקבוצה: "התצוגות שלכם מוכיחות את עצמן פעם אחר פעם, ומביאות לנו הרבה כבוד באירופה. יחד עם זאת, באחרונה אופ"א הענישה אותנו מספר פעמים בשל ישיבה במעברים ובמדרגות ביציע הדרומי. זוהי הוראה בלתי מתפשרת של אופ"א הדורשת השארת מעברים פנויים לשעת חירום ושומרת על שלומכם בשל אסונות עבר שאירעו במגרשים. כל עבירה על הוראה זו מביאה להעמדה לדין באופ"א, גורמת למועדון נזק כספי משמעותי, ואנו חוששים כי העונש יוחמר אף מעבר לקנס כספי. אנא מכם, הקפידו להשאיר את המעברים והמדרגות פנויים, ותמשיכו להעניק תצוגות שגורמות לכולנו להתגאות! מודה לכם מראש על המאמץ, שלכם, אלונה ברקת".




הרכב משוער
: גיא חיימוב; בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, מיחאי קורהוט; מהראן ראדי, דן איינבינדר, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, טוני וואקמה; מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי