1:2 קצבי לליברפול על הופנהיים, טרנט אלכסנדר-ארנולד כבש שער בכורה נפלא

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | AFP

המגן סובב באומנות בעיטה חופשית בהופעתו הראשונה באירופה אי פעם, ומילנר עזר לנורטביט להכפיל בדקה ה-75 אחרי מהלך לא חוקי. המארחת החמיצה פנדל, ואוט המחליף נתן תקווה לגומלין. צסק"א ונאתכו ניצחו בשווייץ

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

ליברפול כל כך רוצה לחזור לליגת האלופות, והערב היא עשתה צעד משמעותי מאוד לשם כך עם ניצחון 1:2 בגרמניה על הופנהיים.


האדומים הגיעו למשחק ללא פליפה קוטיניו, ונהנו מהופעת בכורה אירופית אדירה של טרנט אלכסנדר-ארנולד. המגן הצעיר, יליד ליברפול, הרשים עם שער ראשון שלו בקריירת הבוגרים ועוד איזה שער – בעיטה חופשית אומנותית שהסתובבה היישר לפינה השמאלית התחתונה של שוער הופנהיים, אוליבר באומן.




הופנהיים שיחקה טוב, אך החמצת פנדל של אנדריי קרמריץ', שבעט רע מאוד לידיו של מיניולה, מנעה ממנה לממש את היתרון. הגרמנים אף התלוננו על קיפוח משום שהשער השני של ליברפול הגיע אחרי מהלך לא חוקי. האדומים הוציאו כדור נייח בעודו נע עדיין על הדשא, ומילנר עזר לנורטביט לכבוש את השני.


אלכסנדר-ארנולד בטירוף. איזה שער
אלכסנדר-ארנולד בטירוף. איזה שער (AFP)


ההגנה של ליברפול המשיכה להוכיח כמה היא חלשה, ובדקה ה-87 ספגה שער מצמק מרגליו של מארק אוט המחליף, אחרי טעות קשה במלכודת הנבדל ונאיביות בלתי מתקבלת על הדעת. בשבוע הבא יארחו המרסיסיידרס את הופנהיים באנפילד.


הרכבים

הופנהיים: אוליבר באומן, פאבל קדרבק, ארמין ביצ'אקצ'יץ' (הרוורד נורטביט '51), לוקאס רופ (אדיים אמירי '53), קרם דמירבי, סנדרו ואגנר, סטיבן צובר, בנימין הבנר, קווין פוגט, אנדריי קרמריץ', סרג' גנברי (מארק אוט '70).


ליברפול:
סימון מיניולה, ג'ורג'יניו וינאלדום, דז'אן לוברן, רוברטו פירמינו (דומיניק סולנקה '84), מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון (ג'יימס מילנר '63), אלברטו מורנו, סאדיו מאנה (מרקו גרוייץ' '89), אמרה צ'אן, ג'ואל מאטיפ, טרנט אלכסנדר-ארנולד.


מהלך המשחק
דקה 6:
התקפה מסחררת של הופנהיים נגמרה בהגבהה מוסוכנת לרחבה, גנברי פיספס את הכדור.


דקה 12: לוברן לא הסתדר עם המהירות של גנברי ונפל קורבן להטעיה שלו ברחבה. גנברי הפיל את עצמו, סחט פנדל, את את הבעיטה בעט קרמריץ' חלש למרכז השער ומינוליה לקח.

Julian Nagelsmann watching Andrej Kramaric's penalty… pic.twitter.com/6aCJ4MoWF2

— Squawka News (@SquawkaNews) August 15, 2017

דקה 15: סלאח פרץ מקו החצי ודהר לבדו אל עבר השער, אלא שפוגט בספרינט מדהים הדביק את המצרי, שנלחץ, ניסה לברוח ובעט מזווית לא נוחה החוצה.


דקה 26: פאבל קדרבק הגיע לכדור של גנברי ברחבה, אבל שלח גבוה מעל השער.


דקה 33: אלכסנדר-ארנולד הצעיר (הופעת בכורה בליגת האלופות) הפעיל לחץ על הגנת הופנהיים, ותוך כדי גלישה שלח כדו מסוכן לשערו של באומן, אך השוער לקח.


דקה 35: 0:1 לליברפול! עבירה קשה על מאנה הובילה לבעיטה חופשית מכ-20 מטרים אותה לקח במפתיע דווקא אלכסנדר-ארנולד. המגן האנגלי סובב כדור חופשי נהדר שחלף מימין לחומה וחדר לרשת. שער ראשון בקריירת הבוגרים לשחקן.

Retweeted Liverpool FC (@LFC):

TRENTTTTTTTTTT!!!!!! pic.twitter.com/j4gG8sB2ydhttps://t.co/BQRfRitQGV

— AllanCache (@AllanCache) August 15, 2017
דקה 43: ואגנר קיבל הזדמנות פז כשמיניולה עמד לא טוב אבל מעשרה מטרים הפציץ לקורה.


דקה 45: קרן של מורנו מצאה את ראשו של לוברן, שהנגיחה שלו חלפה מילימטרים מהקורה.


דקה 47: מאנה חדר לרחבה והעביר רוחב מצוין לפירמינו, שמקרוב בעט לגופו של באומן והכדור ניתז החוצה.


דקה 60: עימות בין אלכסנדר-ארנולד להגנת הופנהיים, לאחר שהמגן נפל ברחבה בסיומו של מצבע אישי יפה.


דקה 75: 0:2! וינאלדום הוכשל במרכז המגרש וליברפול רצתה להוציא מהר את הכדור, אך עשתה זאת כשהוא עוד היה בתנועה. הכדור הגיע למילנר שחדר מאגף שמאל וסובב כדור שפגע בנויטביט ונכנס לרשת.

The angle from James Milner though. pic.twitter.com/KSW5xWmnsO

— B/R Football (@brfootball) August 15, 2017

דקה 84:
מאנה לבד מול השוער בעט ברשלנות החוצה.


דקה 87: 1:2! טעות קשה של הגנת ליברפול. אוט המחליף קיבל כדור עומק, ואלכסנדר-ארנולד התלונן על נבדל במקום לסגור אותו. החלוץ בן ה-25 בעט ללא הפרעה לפינה של מיניולה את השער הראשון בהיסטוריה האירופית של הופנהיים.


דקה 92: כמעט שוויון! הבנר הגיע עם הראש לכדור חופשי ונגח סנטימטרים מעל המשקוף.


קרבאח – קופנהאגן 0:1
הפתעה ראשונה בפלייאוף הגיעה מכיוון אלופת אזרבייג'אן שהשיגה מקדמה קטנה לקראת הגומלין מול הדנים. שער של מהיר מדאטוב בדקה ה-25 העניק לאזרים סיכוי להתברג לראשונה בהיסטוריה בשלב הבתים. סטולה סולבאקן והחבורה שלו ינסו להפוך בגומלין.


יאנג בויז – צסק"א מוסקבה 1:0

תוצאה טובה לחבורה של ויקטור גונ'צרנקו שיצאה משווייץ ללא ספיגה. החבורה של אדי הוטר האוסטרי היתה עדיפה אבל לא מצאה את השער של איגור אקינפייב. ביברס נאתכו ישב על הספסל ועלה רק בדקה ה-90, נונו קבע את תוצאת המשחק עם שער עצמי בדקה ה-91.


נאתכו. לא שותף

נאתכו. עלה בדקה ה-90 (טוויטר)


אפואל ניקוסיה – סלביה פראג 0:2

ניצחון יוקרתי לקפריסאים שקרובים שוב לשלב הבתים. כבר אחרי שתי דקות איגור דה קמארגו הברזילאי הוותיק כבש ראשון. בדקה ה-10 הקפריסאי הבינלאומי אפסטאטיוס אלופנטיס נעץ את השני וקירב את אלופת קפריסים לשלב הבתים.


במשחק נוסף: ספורטינג ליסבון – סטיאווה בוקרשט 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי