רק לעלות זה מה שנותר: להפועל באר שבע אסור לפספס את המשימה

שיר צדק
שיר צדק | דני מרון

הסלובנים ממש לא נוצצים ולמרות חסרונו הבולט של ויטור בכר יכול לשאוב אופטימיות. מערך מדויק של שלושה בלמים בתוספת החיזוק של קואנקה ופקהארט יספיקו מול מאריבור. וואקמה החליט נכון ויהיה באלופות?

(גודל טקסט)

נתחיל מהסוף, אם הפועל באר שבע מפספסת את ההזדמנות לעלות לליגת האלופות זו תהיה בכיה לדורות. עם כל הכבוד למשחק המאורגן והמסודר של מאריבור מדובר בקבוצה סבירה ולא יותר, לא קרובה אפילו ללודוגורץ שב"ש כבר חלפה על פניה.

ועדיין המשחק בסלובניה צפוי להיות משחק שונה לגמרי. הסלובנים שבביתם בדרך כלל נוהגים לשחק עם שני חלוצים כשזאהוביץ' ג'וניור מצטרף לטבארס הנהדר יודעים מה הם צריכים לעשות כדי להשיג את הכרטיס לאלופות.

ונחזור למשחק. כמה דובר השבוע על חסרונו של מיגל ויטור ואני לא מתכוון דווקא לטעות שהביאה לשער היתרון של מאריבור.


ויטור, כמה שהוא היה חסר (דני מרון)

צורת המשחק של הסלובנים האדירה את יכולתו של טבארס שהראה יכולת טובה למדי עם הגב לשער, הוא שימש כפיבוט במרכז המגרש, כל הכדורים הלכו אליו, וברוב המקרים הוא הצליח להשתלט ולנתב לצדדים את התקפת האורחים. כל זה לא היה קורה עם מיגל ויטור, מה שיכול היה להביא לתוצאה טובה יותר לב"ש.

ובכל זאת חייבים לתת הרבה מאוד מילים חמות ללואי טאהא ששוב מוכיח שהסגל של ב"ש הוא לא רק שמות אלא גם שחקנים איכותיים. היה לו משחק עירני, מדויק ודרוך – הופעה נהדרת. אם נוסיף למשוואה את קורהוט שנותן רק את מה שהוא יודע ואת ביטון שלא היה בשיאו קיבלנו חוליית הגנה הרבה פחות טובה ממה שצריך לשלב הזה של העונה.


משחק טוב, טאהא (דני מרון)

מוחמד גאדיר נמצא בתחילת העונה ביכולת הטובה ביותר שלו מאז הגיע לב"ש ועדיין בעיני הוא לא שחקן מספיק איכותי, בטח לא לרמות האלה של ליגת האלופות. הוא נותן את כולו על המגרש, נלחם, נאבק ומאוד משתדל אבל בסופו של דבר מדובר על שחקן לא מספיק איכותי.

בכר יכול להיות מרוצה מהחזרה של איסק קואנקה והאוהדים סוף סוף זכו לראות אותו בבכורה אבל ייקח זמן להוריד חלודה כמו גם לפקהארט.

ועכשיו לגומלין. מול לודוגורץ בכר הכה על חטא לאחר שפתח עם שלושה בלמים, אך הפעם עשוי להרוויח ממערך כזה.


נכנס לעניינים, קואנקה (דני מרון)

הסלובנים יפתחו עם שני חלוצים כי הם זקוקים לניצחון ואילו האלופה יחד עם חאתם עאבד אלחמיד יכולה לייצר הגנה מהירה, אגרסיבית ולכסות הרבה שטחים שיועילו במשימה והגשמת החלום.

בכר ירוויח למשחק הבא עוד שבוע אימונים עם פקהארט וקואנקה כשבתווך הוא מקווה לא להסתבך מול מכבי נתניה בפתיחת ליגת העל, יקבל תגבור לספסל בדמות מיכאל אוחנה שנמצא בכושר מצוין וכל אלה כבר כלים התקפים שיכולים לעשות את ההבדל.

אני חוזר שוב לתחילת הדברים, הפועל באר שבע קבוצה טובה יותר, איכותית יותר והיא חייבת לחלוף על פני הסלובנים. אם תודח זו תהיה אכזבה ענקית ופספוס עצום, אבל אם ווקאמה אמר שהוא נשאר בב"ש ודחה את ההצעה הסינית רק כדי להגיע לליגת האלופות עם הפועל ב"ש אז מי אני שאתווכח איתו.     

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי