מרואן קבהא: אשמח לשחק בעתיד בהפועל באר שבע

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

קשרה של מאריבור הסלובנית, יריבת האלופה בפלייאוף ליגת האלופות בראיון ל-103FM: "בבית אנחנו יכולים לעבור אותם"', "האווירה בטוטו טרנר הלחיצה את הצעירים שלנו". וגם: המידע שסיפק למאמנו

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע ניצחה ביום רביעי את מאריבור הסלובנית 1:2 במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף שלב הבתים בליגת האלופות. מרואן קבהא, שחקנה של מכבי פ"ת בעבר, שיחק בשורות מאריבור ולא הציג את יכולתו הרגילה והסוחפת.

לקראת הגומלין שייערך ביום שלישי הבא בסלובניה, התראיין קבהא לתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה ושחזר: "פתחנו טוב את המשחק אבל ככל שהזמן עבר, באר שבע השתלטה על המשחק. השוער שלנו הציל אותנו משני מצבי הבקעה בטוחים. בנוסף לכך, האווירה בטוטו טרנר הלחיצה את הצעירים שלנו".

על המידע שנתן למאמנו לפני המשחק: "אם לא הייתי נותן למאמן שלנו את המידע המפורט על הפועל באר שבע, היינו חוטפים יותר".

על האווירה בחדר ההלבשה: "לא שמחנו אחרי המשחק למרות שההכרעה עוברת אלינו הביתה בדיוק כפי שרצינו. אבל הרי אי אפשר היה לשמוח אחרי הפסד. אשר לגומלין, עלינו להיזהר מלספוג שער בבית. אני מאמין שעם הקהל החם שלנו ועם האווירה שתהיה בגומלין בסלובניה, נוכל לעבור את באר שבע ולשחק בליגת האלופות".

קבהא הוסיף: "אישית, זה לא היה משחק טוב שלי, הייתי אומר שהייתי בינוני. התרגשתי קצת בהתחלה. בכל זאת, נגד קבוצה ישראלית בבית שלה. לא חשבנו שנבקיע שער כל כך מוקדם. יצאנו מהלחץ של באר שבע בצורה טובה מאוד, אך קיבלנו שער שוויון אחרי שתי דקות וזה פגע בנו מאוד מה עוד שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ספגנו פנדל משום מקום".


קבהא מול איינבינדר במשחק בבאר שבע (דני מרון) 

באשר ליחסי הכוחות בגומלין: "אנחנו לא בנויים על שחקן אחד או שניים. אנחנו משחקים כקבוצה. ההפסד בבאר שבע הוא של כולם. תלוי איך יתפתח המשחק אצלנו בבית. עכשיו אנחנו מכירים טוב יותר את באר שבע וזה הולך להיות קשה. אבל אני אומר שוב: אני מאמין שעם הטירוף של הקהל שלנו נוכל לעשות את זה".

למה בחר דווקא בליגה הסלובנית? "גנט ובוורן מבלגיה רצו אותי אבל העדפתי את מאריבור הסלובנית על פניהן. הגעתי לפה ממכבי פתח תקווה ומכאן אני יכול רק לעלות. המעבר מפתח תקווה לליגה הבלגית, נראה לי חד מידי ועשיתי בדרך תחנה בסלובניה. עכשיו אני טוב יותר ומוכן מנטלית לשחק בליגה טובה יותר מהליגה הסלובנית, כמו הליגה הבלגית למשל".

ועל יחסי הכוחות: "באר שבע קבוצה טובה יותר ממאריבור. יש לה שחקנים טובים יותר ותקציב גדול בהרבה. באר שבע זה מועדון גדול מאוד, שכל שחקן רוצה להגיע לשם. גם אני אשמח להגיע להפועל באר שבע. יחד עם זאת, אני מאמין שנעבור אותם".


האווירה בטרנר הלחיצה את הצעירים של מאריבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי