ביטון בישל, סלטיק בשלב הבתים. גם נאפולי וסביליה עלו

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

פלייאוף ליגת האלופות: הסקוטים אמנם הפסידו לאסטנה 4:3 במשחק דרמטי, אך השיגו את הכרטיס למפעל היוקרתי. הישראלי בישל לגריפית' את השער השלישי. האיטלקים דילגו מעל ניס והספרדים עברו את בשאקשהיר

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
פלייאוף ליגת האלופות החל עם עלייתה של סלטיק לשלב הבתים, לאחר משחק דרמטי בקזחסטן מול אסטנה שנגמר בניצחון הקזחים 3:4. בנוסף אל הפועל באר שבע ומאריבור, בהמשך הערב יצטרפו אל סבב משחקי הגומלין נאפולי, סביליה ואולימפיאקוס.




אסטנה – סלטיק 3:4
הקזחים אירחו את הסקוטים, שהגיעו למשחק ביתרון 5:0 מהמשחק הראשון, וכמעט עשו את הבלתי יאומן. ניר ביטון פתח שוב כבלם, אך אסטנה עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער עצמי של כריסטוף אייר, בלמה של סלטיק. בדקה ה-34 סקוט סינקלייר השיג את שער החוץ היקר עבור הסקוטים כשקבע 1:1. עם תחילת המחצית השנייה סריקאן מוז'יקוב (48) ופטריק טוומאסי (49) העלו את הקזחים ליתרון מבטיח. בדקה ה-69 טוומאסי הפיח תקוות בלבם של האוהדים הקזחים, שהעלה את אסטנה ליתרון 1:4, אך בדקה ה-80 אוליבר ניטצ'אם חיסל את החלומות הללו כשצימק ל-2:4. בדקה ה-90 ניר ביטון בישל ללי גריפית' שער, שחתם את תוצאת המשחק, 3:4 לאסטנה. 


And the Glasgow Celtic will be there!

Congratulations, Bhoys! #UCL#COYBIGpic.twitter.com/XoIJ8fRO5x

— Celtic Football Club (@celticfc) August 22, 2017


ניס – נאפולי 2:0 (4:0)
כשהם עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי 0:2 מהמשחק בסן פאולו, שחקניו של מאוריציו סארי ידעו שרק דבר לא שגרתי ימנע מהם את הכרטיס בשלב הבתים. וכדי לוודא שדבר כזה לא ירקה, בדקה ה-48 התקפה מתפרצת הסתיימה במסירת רוחב של מארק האמשיק לחוסה קאייחון, שדחק מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-89 לורנצו אינסינייה חתם סופית את העלייה כשהכפיל ל-0:2 אחרי בישול של פאוזי גולאם.



נאפולי חוגגת. עוד עלייה לשלב הבתים (AFP)


סביליה – בשאקשהיר 1:2 (2:4)
למרות שהגיעו עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון בראמון סאנצ'ס פיחואן, אליירו אלייה גרם להרבה דפיקות לב אצל האנדלוסים כשהעלה מקרוב את הקבוצה הטורקית ל-0:1 אחרי מסירת עומק של ג'וניור קיישרה. בדקה ה-52 הבן האובד חסוס נבאס, ששב מהגלות במנצ'סטר סיטי, הגביה כדור מצויין מימין לסרחיו אסקודרו, שהתרומן גבוה כדי לנגוח את ה-1:1.


בדקה ה-72 מתפרצת של סביליה הגיע לשחקן רכש נוסף, נוליטו, שכדרר מול ההגנה ומסר עומק לוויסאם בן יידר. למרות הזווית הקשה בצד ימין, הצרפתי לא התבלבל וקבע 1:2, שהבטיח סופית את העלייה לשלב הבתים. אדין וישצ'ה הצליח להבקיע רק שער ניחומים, כשהשווה בדקה ה-83 וחתם את תוצאת המשחק.



אסקודרו חוגג עם בן יידר. הרגיעו את סביליה (Gettyimages)


רייקה – אולימפיאקוס 1:0 (3:1)
עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון, היוונים שהפסידו אשתקד לחבורה של ברק בכר רצו להימנע מהדחה נוספת ובדקה ה-25 כדור עומק של ואדיס אוג'יג'ה-אופו הגיע למרקו מארין הגרמני, שקבע 0:1 לאולימפיאקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי