מאמן מאריבור מאושר: הפתענו את באר שבע

מילאניץ'
מילאניץ' | דני מרון

דרקו מילאניץ' שמח בעקבות העפלה לליגת האלופות: הדיפת הנדנוביץ' היא סימן מאלוהים". השוער נקלט בוכה לאחר המשחק, כובש שער הניצחון וילר: "זה ניצחון גדול, אין מתוק מזה". צפו בחגיגות האוהדים

(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע בכו אתמול (שלישי) אחרי ההפסד למאריבור 0:1 שהדיח אותם משלב הבתים של ליגת האלופות. לעומת זאת אוהדי הקבוצה הסלובנית, שעלתה פעם שלישית לשלב זה, חגגו בטירוף ברחובות העיר.

השוער יסמין הנדנוביץ', שאחראי על הצלת המשחק, הושווה בסלובניה לבן דודו ושוער אינטר סמיר הנדנוביץ'. האבסורד הוא ששוער מאריבור ישחק פעם שלישית בשלב הזה, ואילו בן דודו המפורסם יותר עוד יצטרך לחכות להשגת רקורד כזה.

השוער נקלט במצלמות בוכה אחרי המשחק, אבל מרוב אושר: "אני לא יודע אם אפשר להשוות אותי אליו. הוא תמיד שיחק ברמות הכי גבוהות, אבל הוא כל פעם מברך אותי על ההישגים שלי". אחרי המשחק נודע שהשוער בן ה-39 האריך את חוזהו לשנה נוספת עד גיל 40.

מתיה וילר, שכבש את שער הניצחון היקר, אמר: "תהיה רעידת אדמה במאריבור אחרי המשחק הזה. במהלכו אפילו לא הייתי מבחין באמא שלי, כל כך הייתי מרוכז במשחק הזה. זה ניצחון גדול יותר אפילו מניצחון 0:4, כי זה בדיוק התוצאה שהיינו צריכים ואין דבר מתוק מזה".

מתיה וילר חוגג.
מתיה וילר חוגג. "זו רעידת אדמה במאריבור" (אודי ציטיאט)

כל המחמאות כמובן למאמן דרקו מילאניץ' שניצח על הקווים את ברק בכר בטקטיקה שלו. הוא אמר אחרי המשחק: "אחרי שהובלנו 0:1 אמרתי בצחוק לכולם שהלוואי שהשופט יתבלבל וכבר ישרוק לסיום. כשהנדנוביץ' הדף בדקה ה-89 ידעתי שזה סימן מאלוהים". המאמן החמיא לעצמו ולצוות שלו כשאמר: "ההכנה הפסיכולוגית והטקטית שלנו הייתה מושלמת. ידענו איך היריבה תשחק בכל רגע נתון. אני חושב שהצלחנו להפתיע את כולם".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי